اخبار بازیایکس باکس وان

پشتیبانی از بازی State of Decay 2 ادامه خواهد داشت

به‌تازگی استودیو سازنده بازی State of Decay 2 یعنی Undead Labs، عنوان کرده که علی‌رغم معرفی شدن نسخه جدید سری، پشتیبانی از نسخه دوم این بازی را ادامه خواهد داد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی State of Decay 2

معرفی بازی State of Decay 3 یکی از غافل‌گیری‌های جالب نمایش هفته گذشته مایکروسافت بود. با توجه به اینکه State of Decay 2 هنوز در حال دریافت بروزرسانی‌های مختلف از طرف سازندگان است، بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند تا بدانند پس از معرفی هفته گذشته، نسخه دوم بازی در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه سازندگان بازی در این خصوص صحبت کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد انتشار بروزرسانی‌ها برای این عنوان متوقف نخواهد شد. هنگامی که کاربری در صفحه توئیتر رسمی State of Decay 2 در مورد وضعیت این بازی پس از عرضه نسخه سوم سوال پرسید، با این پاسخ از سوی توسعه‌دهندگان مواجه شد:

“جامعه بازیکنان State of Decay 2 در حال رشد هستند و ما نیز تعهد داریم تا از این بازی پشتیبانی کرده و مدام آن را بهبود دهیم! هنوز کار ما با SoD 2 تمام نشده‌است، منتظر آپدیت بعدی بازی که تا پایان همین ماه منتشر می‌شود، باشید.”

آپدیت مذکور در تاریخ 29 جولای عرضه خواهد شد. به گفته استودیو Undead Labs، توسعه بازی State of Decay 3 در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و احتمالا زمان زیادی تا عرضه این عنوان باقی مانده‌است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا