اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تعداد بازیکنان State of Decay 2 به 10 میلیون نفر رسید، معرفی دی ال سی جدید بازی

طی نمایش اخیر ایکس باکس در گیمزکام، استودیوی آندد لبز از دی ال سی Homecoming برای بازی State of Decay 2 رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی State of Decay 2

دی ال سی جدید شما را به اولین نقشه بازی، یعنی Trumbull Valley می‌برد. این مپ در قالبی ریمستر شده در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و گفته شده که طرفداران سری، رفرنس‌ها و جزئیاتی را در مورد داستان دنیای بازی یافت خواهند کرد. همچنین 6 بیس جدید و یک Bounty Pack اضافه خواهد شد که چند سلاح قوی جدید را در بر دارد.

دی ال سی Homecoming نسبت به Heartland کمتر خطی بوده و بیشتر در محیط‌های باز جریان دارد. همچنین این دی ال سی دو ناحیه جدید را نیز اضافه می‌کند. بازی State of Decay 2 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. دی ال سی Homecoming نیز در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) عرضه می‌شود و تمام دارندگان بازی به‌طور رایگان به آن دسترسی خواهند داشت.

در کنار این، واندر راسل مدیر ارتباطات استودیوی Undead Labs در حین معرفی محتویات Homecoming، ضمن تشکر و قدردانی از طرفداران اعلام کرد که اکنون تعداد بازیکنان State of Decay 2 از مرز 10 میلیون نفر عبور کرده. او توضیح داد که بخشی از دلایل بازگشت به Trumbull Valley، درخواست‌های زیاد جامعه طرفداران بازی بوده است. آندد لبز همچنین در حال حاضر بازی State of Decay 3 را نیز توسعه می‌دهد که فعلا تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا