اخبار بازی

بازی State of Decay 2 در اوایل 2020 برای استیم عرضه می‌شود

بازی State of Decay 2

استودیو Undead Labs روز گذشته اعلام کرد که بازی State of Decay 2 در ابتدای سال آینده برای پلتفرم استیم عرضه می‌شود. اثری که پیش از این در ماه می 2018 برای کنسول Xbox One و استور ویندوز 10 انتشار یافته بود. استودیو سازنده پیش از این بازی اول را هم مدتی پس از انتشار نسخه کنسولی، برای استیم عرضه کرده بود حال آن تاخیر و فاصله میان عرضه این دو نسخه تنها به چند ماه محدود می‌شد.

نسخه اول State of Decay در ماه ژوئن 2013 برای کنسول Xbox 360 منتشر شده بود و چند ماه بعد در ماه دسامبر برای استیم نیز انتشار یافت. اکنون عرضه بازی State of Decay 2 برای استیم با تاخیر و فاصله بسیار بیشتری نسبت به عرضه ابتدایی آن روی Xbox One صورت می‌گیرد. که البته با توجه به تلاش شرکت مایکروسافت برای بیشتر جا انداختن و ترویج قابلیت Play Anywhere منطقی به نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه این بازی روی استیم اعلام نشده با این حال استودیو Undead Labs قرار است روز آینده مورخ 25 نوامبر، لایواستریمی را اجرا کند و طی آن اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد. ناگفته نماند این بازی روی سرویس Xbox Game Pasa نیز در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا