اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

نمایش جدید بازی Starfield برای تابستان بعدی برنامه‌ریزی شده است

تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران ذکر کرده که نمایش بعدی این عنوان، در تابستان سال بعد خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield

در E3 امسال بود که طرفداران بالاخره موفق شدند تا یک نگاه تازه به عنوان موردانتظار Starfield داشته باشند. بتسدا و مایکروسافت همراه با انتشار یک تریلر In-engine تاریخ عرضه بازی را نیز برای اواخر سال 2022 تأیید کردند؛ تاریخی که سازندگان نسبت به آن مطمئن به‌نظر می‌رسند. اما قبل از رسیدن به زمان عرضه، طبیعتا نمایش‌های بیشتری را از Starfield خواهیم دید.

تاد هاوارد اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ در ردیت حضور یافته و اعلام کرده که بجای توضیح دادن در خصوص نوآوری‌های بازی، تیم سازنده «ترجیح می‌دهد تا آن را نمایش دهد که زمان آن، در تابستان 2022 خواهد بود.» او همچنین عنوان کرده توسعه‌دهندگان در خصوص پیشرفت‌های حاصل شده‌ای که برخی از آن‌ها در تریلر بازی قابل مشاهده است، رضایت دارند.

همان‌طور که می‌دانید، رویداد E3 هر تابستان برگزار می‌شود و با توجه به صحبت‌های تاد هاوارد، می‌توان گفت که به احتمال زیاد استارفیلد در صحنه نمایش E3 2022 ایکس باکس نقش پررنگی را خواهد داشت. بازی Starfield در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا