اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

نسخه کنسولی بازی Starfield بر روی 30 فریم قفل خواهد بود، انتشار تریلر جدید

بتسدا ضمن انتشار تریلر جدیدی از بازی Starfield، اعلام کرد که نسخه کنسولی این عنوان به‌صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

همانطور که انتظار می‌رفت، بتسدا و ایکس باکس در شوکیس اخیر خود به‌طور مفصل به ساخته جدید Bethesda Game Studios پرداختند و جزئیات مختلفی را از آن اعلام کردند. بازیکنان قادر خواهند بود تا در این عنوان RPG علمی تخیلی، پیشینه داستانی شخصیت خود را به هنگام خلق آن تعیین کنند. گفته شده که انتخاب هر پیشینه داستانی، دست‌یابی به سه اسکیل خاص را در پی خواهد داشت که به‌طور داینامیک بر روی گیم‌پلی بازی اثرگذار خواهد بود.

البته سیستم پیشرفت گسترده و عظیم بازی شامل اسکیل‌های دیگری نیز می‌شود که بازیکنان می‌توانند از طریق آن‌ها، به شخصی‌سازی و آپگرید کردن شخصیت خود بپردازند. این اسکیل‌ها موارد متنوعی از جمله کنترل کردن ذهن موجودات فضایی، تقویت قابلیت‌های مخفی کاری و یا بالا بردن قدرت فیزیکی و موارد بیشتر را در بر می‌گیرد.

شرکت Bethesda همچنین پس از نمایش بازی، تأیید کرد که Starfield بر روی کنسول Xbox Series X به‌طور 4K/30 FPS و بر روی Xbox Series S به‌طور 1440p/30 FPS اجرا می‌شود. تاد هاوارد در این خصوص گفته که تیم سازنده برای حفظ جزئیات گرافیکی، فریم ریت نسخه کنسولی را بر روی 30 قفل کرده است. او می‌گوید که علت گرفتن این تصمیم، ترجیح دادن ثبات و پایداری توسط سازندگان است.

بازی Starfield در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. سازندگان تأیید کرده‌اند که استارفیلد در هنگام عرضه، دارای فوتو مود خواهد بود تا بازیکنان بتوانند لحظات بیادماندی خود در جهان بازی را ثبت کنند و به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا