اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: بازی Starfield دیرتر از آنچه انتظار دارید منتشر خواهد شد

جیسون شرایر، ژورنالیست بلومبرگ به‌تازگی عنوان کرده با اینکه بازی Starfield در E3 امسال حضور دارد، اما با پایان یافتن مراحل ساخت بازی فاصله زیادی داریم. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield

علی‌رغم اینکه شرکت Bethesda یا Microsoft اطلاعات رسمی جدیدی را از استافیلد منتشر نکرده‌اند، اما طرفداران بازی هفته پر خبری را پشت سر گذاشتند؛ از لیک شدن تصاویر مختلف بازی گرفته تا شایعات عرضه بازی در نیمه اول سال 2022. اما حال جیسون شرایر در واکنش به توئیتی از سوی Luke Stephens که در آن ادعا کرده استارفیلد مراحل پایانی توسعه خود را سپری می‌کند و امسال عرضه می‌شود، گفته:

“شایعات این‌چنینی در حال پخش شدن هستند ولی طبق گفته چندین نفر که از توسعه بازی آگاهی دارند، تا زمان پایان ساخت Starfield زمان زیادی باقی مانده. بازی در E3 حضور دارد اما تاریخ عرضه برنامه‌ریزی شده‌ای که من شنیده‌ام بسیار دیرتر از چیزی است که اکثر افراد انتظار دارند. این موضوع را به اشتراک می‌گذارم تا طرفداران انتظارات خود را کنترل کنند.”

شرایر در ادامه در توئیت دیگری می‌گوید: ” بخش عظیمی از تیم Bethesda Game Studios، از جمله شعبه مریلند، تا هنگام عرضه Fallout 76 بر روی آن کار می‌کرد. تیم Starfield تا قبل از سال 2019 بسیار کوچک بود. شایعاتی که می‌گویند بازی برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده بود و یا در آن زمان در مراحل پایانی ساخت قرار داشت، اصلا حقیقت ندارند.”

مایکروسافت و بتسدا در رویداد E3 2021 حضور دارند و هر چند تاکنون جزئیات دقیقی از برنامه‌های این مایکروسافت مشخص نشده، اما به‌نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار دیدن نمایش جدیدی از استارفیلد را در هفته‌های آینده داشته باشیم. E3 امسال از تاریخ 12 تا 15 ژوئن (22 تا 25 خرداد)برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا