اخبار بازی

بازیهای استارفیلد، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای PLAYSTATION 5 عرضه خواهند شد

 

چندین ادعای جدید حاکی از آن است که استارفیلد، که در ابتدا قرار بود یک انحصاری ایکس باکس باشد، به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه شود. در گزارش جدیدی که توسط XboxEra منتشر شده است، گفته شده است که Starfield پس از انتشار بسته الحاقی Shattered Space که اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است، به پلی‌استیشن 5 خواهد آمد.

این گزارش حاکی از آن است که Hi-Fi Rush و Sea of Thieves نیز به زودی برای پلتفرم‌های رقیب عرضه خواهند شد، با اعلام اینکه Hi-Fi Rush می تواند در سه ماهه اول امسال منتشر شود، گفته می شود که انتظار می رود در این ماه بیانیه عمومی مایکروسافت در مورد این خبر منتشر شود.

XboxEra همچنین بیان می‌کند که مایکروسافت سرمایه‌گذاری بیشتری روی کیت‌های توسعه‌دهنده PlayStation 5 انجام داده است تا از تغییر استراتژی خود پشتیبانی کند. آقای Jez Corden از WindowsCentral نیز در اوایل امروز به شایعات در حال تحول توجه کرد و اظهار داشت که انتظار دارد Starfield روی پلی استیشن عرضه شود.

در ژانویه 2024، شایعاتی مطرح شده بود که میگفت، ایکس باکس برخی از بازی های خود از جمله Hi-Fi Rush و Sea of Thieves را بر روی پلتفرم‌های مختلف  منتشر خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا