اخبار بازی

شایعه: بازنویسی شدن سیستم انیمیشن بازی Starfield از پایه

به‌تازگی شواهدی پیدا شده که می‌تواند به بازنویسی شدن سیستم انیمیشن‌های بازی Starfield اشاره داشته باشد. بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Starfield

شرکت Bethesda در سال 2018 با یک تیزر کوتاه از استارفیلد رونمایی کرد و پس از آن، تاکنون جز چند تصویر لیک شده و غیر رسمی چیزی از این عنوان RPG که در فضا جریان دارد ندیده‌ایم. اما حال کاربری در توئیتر با نام JJ&MrOrange موفق شده تا اطلاعات جدیدی را از بازی کسب کند که ممکن است شما را بابت این پروژه عظیم هیجان‌زده کند.

این کاربر صفحه لینکدین شخصی به‌نام Eric Braun را به‌اشتراک گذاشته که طبق اطلاعات درج شده در رزومه‌اش، سابقه کار بر روی Starfield را دارد. نکته جالب اما اینجاست که او در بخشی از توضیحات قرار داده شده در صفحه خود، اشاره کرده که به‌عنوان برنامه‌نویس ارشد این پروژه در امر “بازنویسی سیستم انیمیشن از پایه” به تیم سازنده کمک کرده است.

این موضوع تا حدی با صحبت‌های پیشین آقای تاد هاوارد نیز جور در می‌آید. هاوارد پیش‌تر اعلام کرده بود که انجین بازی به‌طور عظیمی بازنویسی شده و بابت این پروژه هیجان زیادی دارد. اما در هر صورت، در حال حاضر اطلاعات چندانی از Starfield در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد طرفداران برای دیدن اینکه آیا بازی در عمل تحول عظیمی را به‌همراه می‌آورد یا خیر، باید فعلا منتظر بمانند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Z-fan, post: 4877958, member: 97953″]
    این رو تاد جدا سر هر بازی گنده ای که میخواد بسازه میگه 😀
    [/QUOTE]
    دقیقا همینه.
    اما هربار یاد اون ویدئوی پارسالشون می افتم که در مورد استفاده از تکنولوژی فتوگرامتری بود خیلی امیدوار میشم.
    قطعا خیلی پیشرو و نسلِ بعدی نیست ولی همینکه حداقل هدفشون اینه که انجین آیندشون در سطح استودیوهای مطرح باشه، این خودش واقعا خوبه.
    [SPOILER]
    [ATTACH type=”full” align=”left”]175015[/ATTACH]
    [/SPOILER]

  2. [QUOTE=”FUTURE, post: 4877953, member: 111673″]
    حالا قضیه TES VI بماند که جاه طلبی بیشتری واسش دارن و تاد میگفت چیزی که توی ذهنش داره با تکنولوژی فعلی امکان پیاده سازی نداره و منتظر نسل بعدی هستن.
    [/QUOTE]

    این رو تاد جدا سر هر بازی گنده ای که میخواد بسازه میگه :دی

  3. البته شایعه محسوب نمیشه این و میدونستیم از قبل.
    چند سال پیش حتی قبل از معرفی Fallout 76، تاد خودش تو مصاحبه گفته بود که یه بازی در حال ساخت با انجین و انیمیشن های فعلی داریم (اشاره به 76) ولی یه بازی دیگه هم در حال ساخت هستش که سیستم انیمیشن ها و غیره رو کاملا براش تغییر دادیم.
    حالا قضیه TES VI بماند که جاه طلبی بیشتری واسش دارن و تاد میگفت چیزی که توی ذهنش داره با تکنولوژی فعلی امکان پیاده سازی نداره و منتظر نسل بعدی هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا