اخبار بازی

StarCraft 2 یک بازی خانوادگی خواهد بود

امروزه این روش در دنیای بازی‌ها مرسوم شده و به نظر می‌رسد که حتی بازی‌های حرفه‌ای نیز به این سمت می‌روند . واقعیت این است که بازیباز‌های غیرحرفه‌ای و کژوال در مرکز توجه بازی‌سازان قرار گرفته‌اند.

Chris Sigaty از سوی شرکت بیلیزاد در مصاحبه با MTV گفت:” هر چند که بازی StarCraft 2 برای بازیباز‌های حرفه‌ای ساخته شده، ولی من می‌خواهم که ماردم نیز این بازی را انجام دهد. البته این کار بسیار دشواری است و ما قصد داریم که تعادل را بخوبی اجرا کنیم. همانطور که گفتم می می‌خواهم این بازی را به مادرم هم بدهم. او نمی‌تواند ماموریت‌ها و مراحل پیچیده را بخوبی تشخیص دهد و بنابراین ما باید این بازی را برای کسانی که با سبک استراتژی ریل‌تایم اشنایی ندارند نیز اماده کنیم. مادرم همیشه می‌گوید که من از بازی کردن افراد لذت می‌برم ولی خودم قادر به انجام این بازی نیستم. من می‌خواهم طرز فکر او را تغییر دهم”.

با این حرف‌های Chris Sigaty، مشخص است که این بازی نیز مانند خیلی از بازی‌ها، پیچیدگی‌ها و استراتژی‌های خود را تا حدی کاهش خواهد داد تا مقبول عموم بازیباز‌ها واقع شود. فقط امیداریم که این کار به پیکره این بازی ارزشمند صدمه نزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا