اخبار بازی

مدیرعامل Saber Interactive: ریمیک Star Wars: KOTOR همچنان زنده و درحال توسعه است

سرنوشت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake مدت‌ها بود که در ابهام قرار داشت و گاها شایعات ناخوشایندی از آن منتشر می‌شد که سکوت سازندگان هم باعث منطقی‌تر شدن این شایعه‌ها می‌شد. با این حال، مدیرعامل Saber Interactive رسما تایید کرده است که این بازی همچنان در حال ساخت و توسعه است.

ریمیک Star Wars: KOTOR اولین بار در سال 2021 معرفی شد، البته تنها چند ماه بعد گزارش شد که توسعه بازی برای مدت نامعلومی متوقف شده و ظاهرا وظیفه توسعه آن به Saber Interactive محول شده است. با این حال سکوت سازندگان درمورد این اثر ادامه داشت، تا جایی که حتی برخی شایعات خبر از کنسل شدن این پروژه می‌دادند.

چند هفته پیش اعلام شد که Saber Interactive از شرکت مادر خود، یعنی Embracer Group جدا شده و بصورت مستقل فعالیتش را ادامه خواهد داد. در زمان این جدایی، ایشن شرکت اعلام کرد که همچنان به ساخت یک عنوان AAA که قبل از بازخرید شدنش شروع کرده بود، مشغول است و به توسعه آن ادامه می‌دهد. در آن زمان گمان می‌شد که منظور از این بازی AAA، ریمیک Star Wars: KOTOR است که حالا رسما تایید شده است.

در مصاحبه‌ای که متیو کارچ (Matthew Karch) به عنوان مدیرعامل Saber Interactive با رسانه ign داشت، او بطور رسمی تایید کرد که کار روی Star Wars: KOTOR ادامه دارد و این پروژه «زنده و درحال توسعه» است و استودیوی آن‌ها متعهد است که تلاش کند «تا از انتظارات مصرف کنندگان بالاتر برود».

در نهایت باید دید که چقدر طول می‌کشد تا بازسازی Star Wars: KOTOR سرانجام به مرحله انتشار برسد؛ و با توجه به سکوت سازندگان درباره روند ساخت آن و عدم ارائه جزئیات درمورد شرایط این پروژه، بنظر می‌رسد که تا عرضه این بازی زمان زیادی باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا