اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic معرفی شد

سونی رویداد اخیر خود را با معرفی قابل توجهی شروع کرد و اولین عنوان نمایش داده شده، بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Knights of the Old Republic Remake

استودیوی Aspyr Media که مدتی پیش توسط Embracer Group خریداری شده بود، وظیفه ساخت بازسازی این عنوان محبوب را بر عهده گرفته است. تریلر منتشر شده یک ویدئوی سینماتیک کوتاه همراه با موسیقی استار وارز بود که با نمایش چهره ریون به پایان رسید.

هر چند این تریلر شامل جزئیات زیادی نیست، اما سازندگان در صحبت‌های خود اطلاعاتی را در مورد بازی منتشر کرده‌اند. رایان تریدول، تهیه‌کننده ارشد بازی اعلام کرده که Star Wars: Knights of the Old Republic از پایه در حال بازسازی شدن است. او می‌گوید که تیم سازنده در حین وفادار ماندن به قصه اصلی، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های RPG دنیا را با بهره بردن از تکنولوژی‌های جدید بازسازی می‌کند.

همچنین تریدول به طرفداران اطمینان می‌دهد که تعدادی از بهترین استعدادهای صنعت گردهم آمده‌اند تا این عنوان را خلق کنند. این افراد شامل بازیسازان کارکشته‌ای هستند که بر روی نسخه اوریجینال بازی و یا چندین عنوان RPG بزرگ دیگر کار کرده‌اند.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake به عنوان یک انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 معرفی شده و برای PC نیز عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده که در حال حاضر بازی در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد، بنابراین هنوز با زمان عرضه فاصله زیادی داریم.​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا