اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor لو رفت

طبق اطلاعات استخراج‌شده از دیتابیس فروشگاه پلی استیشن، بازی Star Wars Jedi: Survivor در اسفند ماه امسال یا اردیبهشت 1402 عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi Survivor

چند ماه پیش شرکت EA و استودیوی Respawn Entertainment با رونمایی رسمی از دنباله عنوان موفق Fallen Order، اعلام کردند که Star Wars Jedi: Survivor در مقطعی از سال 2023 منتشر خواهد شد. پیش از این گفته شده بود که سازندگان تا پایان سال 2022 جزئیات بیشتری از بازی را با طرفداران در میان خواهند گذاشت، اما اکنون شایعه جدیدی تاریخ عرضه این عنوان موردانتظار را فاش ساخته است.

این موضوع از طرف حساب کاربری PlaystationSize@ که دیتابیس PSN را برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تاریخ عرضه و حجم بازی‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد، مطرح شده است. به گفته این کاربر توئیتری، بازی Star Wars Jedi: Survivor برای تاریخ اوایل مارچ (اسفند 1401) یا اواخر فوریه 2023 (اردیبهشت 1401) لیست شده؛ درست زمانی که شایعات قبل از معرفی بازی نیز به آن اشاره داشتند.

در همین حال، شرکت Hasbro نیز اخیرا اکشن فیگورهای رسمی جدیدی را برای بازی معرفی کرده که طراحی جدید کال و چند روبات جدید را در بر دارد. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که آیا تمام موارد گفته شده به نمایش جدیدی از این عنوان اکشن ادونچر در آینده نزدیک منتهی خواهد شد یا خیر. بازی Star Wars Jedi: Survivor در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا