اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Star Wars Jedi: Survivor رسما معرفی شد؛ عرضه در سال 2023

شب گذشته دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای کنسول‌های نسل نهم معرفی شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi Survivor

استودیوی Respawn Entertainment و EA پیش از این رسما تأیید کرده بودند که دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در دست ساخت. حال همان‌طور که شایعه شده بود، شب گذشته طی رویداد جشن جنگ ستارگان، نسخه جدید با نام کامل Star Wars Jedi: Survivor رونمایی شد.

پروتاگونیست نسخه اول، کال کستیس، باری دیگر به همراه BD-1 ماجراجویی جدیدی را در پیش دارد. به گفته سازندگان، داستان بازی 5 سال پس از حوادث نسخه قبلی اتفاق می‌افتد و کال در این نسخه «دوران تاریکی را در حین تلاش برای زنده ماندن» پشت سر می‌گذارد. استیگ آسموسن که باری دیگر وظیفه کارگردانی بازی را بر عهده دارد، به طرفداران وعده داده که تیم توسعه‌دهنده بازی Star Wars Jedi: Survivor از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد تا با مبارزات پویا و قصه‌گویی سینمایی، داستان کال را گسترش دهد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در زمان نامشخصی از سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین تأیید کرده‌اند که در طول سال 2022، اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک می‌گذارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا