اخبار بازی

استودیو Giant Skull توسط کارگردان Star Wars: Jedi تاسیس شد

آقای Stig Asmussen، کارگردان Star Wars: Jedi، از تشکیل استودیوی اختصاصی خود به نام Giant Skull خبر داد. Asmussen سال گذشته استودیوی Respawn که سازنده بازیهای Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor است، را ترک کرد.

Giant Skull به‌عنوان یک استودیوی بازی‌سازی AAA که به ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی اختصاص دارد، توصیف می‌شود. این استودیو در شهر لس آنجلس مستقر است، اما با توسعه دهندگان از راه دور در سراسر جهان در ارتباط است. اولین بازی این استودیو، یک بازی تک‌نفره AAA در سبک اکشن ماجراجویی است که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

Jon Carr، که قبلاً به عنوان مدیر فنی در Star Wars Jedi: Survivor کار می‌کرد، به استودیو Giant Skull پیوست. همچنین کارگردان هنری، Patrick Murphy، که مدیر هنری در بازیهای Fortnite، Valorant و League of Legends بود، نیز به این استودیو پیوست. تهیه کننده اصلی بازی Fortnite، آقای Lauren McLemore نیز از دیگر توسعه دهندگان با سابقه‌ای است که در استودیو Giant Skull مشغول به کار شده است.

Asmussen گفت: فرهنگ استودیو Giant Skull بر اساس خلاقیت و کنجکاوی بنا شده است. ما تیمی با استعداد را گرد هم آورده‌ایم که به خاطر داستان‌ سرایی قوی، مبارزه‌های حرفه‌ای و هیجان‌انگیز شهرت دارد. هدف ما ایجاد دنیایی غنی است که بازیکنان بخواهند در سال‌های آینده خود را در آن غوطه‌ور کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا