اخبار بازی

شایعه: ساخت بازی Star Wars Eclipse با مشکل مواجه است

به دنبال معرفی رسمی بازی Star Wars Eclipse، اخیرا شایعه‌ای از طرف تام هندرسون مطرح شده که به مشکلات پیش آمده در توسعه این عنوان می‌پردازد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Eclipse

استودیوی Quantic Dream مدتی پیش بالاخره طی مراسم گیم آواردز 2021 از بازی شایعه‌شده استار وارز خود رونمایی کرد. اما به‌تازگی تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، به نقل از منابع خود عنوان کرده که مسائلی مانند محدودیت‌های انجین داخلی و ناتوانی در جذب نیروی جدید (به علت اتهامات وارد شده به استودیو)، مشکلاتی را در توسعه Star Wars Eclipse به وجود آورده است.

به گفته هندرسون، کوانتیک دریم از سال 2013 به دنبال ساخت چنین عنوانی بوده است. ظاهرا پس از عرضه Beyond: Two Souls، توسعه‌دهنده فرانسوی ایده‌های خود را برای ساخت عنوانی به نام Project Karma به سونی ارائه داده که این پروژه، در نهایت به Star Wars Eclipse تبدیل شده است. هندرسون توضیح می‌دهد که جاه‌طلبی این پروژه باعث شده تا سونی ساخته شدن Detroit: Become Human را بجای Project Karma ترجیح دهد. البته یکی از منابع او مدعی شده‌اند که برخی از Assetهای Project Karma در تریلر معرفی بازی دیده می‌شوند و مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در همین حال، گفته شده که در مقطعی استودیوی کوانتیک دریم در نظر داشته تا جهت دست‌یابی به منابع بیشتر برای ساخت Star Wars Eclipse، فروخته شود اما این اتفاق تابحال رخ نداده. مشکل دیگری که هندرسون به آن اشاره کرده، مربوط به استخدام نیروی تازه است. استودیوی فرانسوی از سال 2018 تاکنون بابت فضای کاری نامناسب بارها مورد اتهام قرار گرفته که همین موضوع، این استودیو را در زمینه جذب نیرو با مشکل مواجه کرده است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، کار کردن با انجین داخلی استودیو نیز یکی از مشکلاتی است که سازندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. Star Wars Eclipse یک بازی عظیم است، اما انجین داخلی کوانتیک دریم برای مراحل محدود و NPCهای کم‌تعداد ساخته شده. همچنین گفته شده که بخش چندنفره بازی نیز برای تیم سازنده مشکل‌ساز بوده است.

در پایان، تام هندرسون اشاره کرده که Star Wars Eclipse به مدت بیش از 18 ماه در حال ساخت بوده، اما هنوز هیچگونه ورژن قابل بازی از آن وجود ندارد. او می‌گوید که ممکن است ساخت بازی حتی تا 4 یا 5 سال دیگر نیز زمان ببرد، اما مثل همیشه باید در نظر داشت که تمام این موارد اطلاعات غیررسمی هستند و بهتر است تنها به دید شایعه به آن‌ها نگاه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا