اخبار بازی

بازی Star Wars Eclypse الهاماتی از The Last Of Us Part II گرفته است

به نظر می رسد نسخه بعدی سری جنگ ستارگان در زمینه داستان گویی الهاماتی از بازی تحسین شده The Last Of Us Part II گرفته در حالیکه در زمانی بخش مبارزات سعی دارد راه بازی Star Wars Jedi Fallen Order را ادامه دهد.

شرکت کوانتیک دریم که  بازی Star Wars Eclipse را در مراسم The Game Awards سال گذشته در ماه دسامبر معرفی کرده بود،تاکنون از بیان اطلاعات بیشتر درباره بازی امتناع کرده است اما چندین منبع به تازگی اطلاعاتی را درباره خود بازی و روند توسعه آن به اشتراک گذاشته اند.

همانطور که چندی پیش خبر رسیده بود که نسخه بعدی جنگ ستارگان برخلاف عناوین قبلی کوانتیک دریم یک بازی اکشن ماجراجویی کاملاً جهان باز خواهد بود، در حالیکه از نظر مبارزات قرار است مشابه با ساخته ریسپاون یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باشد؛ ظاهراً این بازی قرار است دارای عناصر چندنفره رقابتی نیز باشد و شخصیت های قابل بازی بیشتری نسبت به هر بازی که پیش از این کوانتیک دریم ساخته است، داشته باشد.

این فرد به ظاهر مطلع همچنین بیان می‌کند که بازی «ترکیبی از داستان و گیم‌پلی» را به نمایش خواهد گذاشت که ظاهراً پیش از این مشابه آن را در بازی The Last of Us Part 2 دیده ایم. این در حالیست که خود بازی داستانی غیرخطی و تعاملی خواهد داشت که طبیعتاً کوانتیک دریم تجربه زیادی در ساخت این سبک از بازی ها دارد.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که Star Wars Eclipse حدود 18 ماه است که در حال توسعه است و روند توسعه نامناسبی را طی می کند و به همین خاطر حداقل 3 تا 4 سال با انتشار فاصله دارد.پس طبیعی است که تا مدتی منتظر انتشار اخبار جدیدی از سوی ناشر نباشیم.در هر صورت، برای اطلاع از آخرین اخبار این بازی و سایر بازی ها، با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا