اخبار بازیکامپیوتر

بازی Star Wars Battlefront 2 را به‌طور رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

نسخه کامل بازی Star Wars Battlefront 2 بر روی فروشگاه اپیک رایگان است و می‌توانید از همین حالا تا 21 ژانویه (2 دی) آن را برای همیشه به لیست بازی‌های خود اضافه کنید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Battlefront 2

شاید گاهی اوقات به‌یاد آوردن این موضوع سخت باشد، اما عنوان استار وارز بتلفرانت 2 در مقطعی یکی از جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیزترین بازی‌های دنیا به‌شمار می‌رفت. نوع استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این ساخته EA و DICE باعث به‌وجود آمدن بحث‌های زیادی شد که ریشه آن هنوز هم در عناوین دیگر دیده می‌شود. با اینحال، Star Wars Battlefront 2 از زمان عرضه (سال 2017) تاکنون بهبود یافته و تغییرات زیادی را به‌خود دیده.

نسخه‌ای که بر روی فروشگاه Epic رایگان شده، Celebration Edition است. این نسخه تمام محتویات تزئیناتی که تا قبل از دسامبر 2019 برای بازی عرضه شدند را در بر دارد. علاوه بر آن، Star Wars Battlefront 2 در سه سال اخیر آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده است که تجربه شما را بهبود می‌بخشد.

شایان ذکر است که پس از 21 ژانویه و به‌پایان رسیدن مهلت دریافت Star Wars Battlefront 2 به‌صورت رایگان، بازی Galactic Civilizations 3 جای آن را خواهد گرفت و بر روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا