اخبار بازی

تریلر و اطلاعات جامع از Star Wars: Battlefront 2

چندی پیش عنوان Star Wars: Battlefront 2 توسط EA برای سه پلتفرم اصلی این نسل معرفی شد. این عنوان ادامه‌ای است بر Star Wars: Battlefront و قرار است که پیشرفت‌های قابل توجهی را نیز نسبت به آن داشته باشد. اولین و شاید مهمترین پیشرفت نسبت به عنوان قبلی وجود کمپین در بازی است. در کمپین این عنوان که بازه زمانی ۳۰ ساله بین دو فیلم «آخرین جدای» و «نیرو برمی‌خیزد» را پوشش می‌دهد و توسط لوکاس فیلم نیز بخشی از داستان دنیای اصلی سری Star Wars محسوب می شود، مخاطب در نقش Iden Versio یکی از فرماندهان نیروهای امپراتوری قرار می‌گیرد که به دنبال نابودی Death Star به دنبال انتقام گیری از نیروهای شورشی است. اگرچه بیشتر بخش داستانی بازی از دیدگاه Iden Versio دنبال می‌شود، با این حال وجود دارند مراحلی که کنترل کاراکترهای شناخته شده‌ای چون «لوک اسکای واکر» و «کایلو رن» نیز بر عهده مخاطب قرار می‌گیرد. همچنین در بخش داستانی شاهد معرفی یک سیاره جدید خواهیم بود.

در بخش مالتی‌پلیر؛ اما شاهد دوره‌ها و قهرمان‌های مختلفی از سری Star Wars هستیم. در مسابقات این بخش حداکثر 40 بازیکن می‌توانند به رقابت بپردازند. همچنین سیستم کلاس بندی برای تروپرها وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید کاراکترها را با توجه به سلیقه و سبک بازی خود ارتقا داده و شخصی‌سازی کنید. با این حال باید توجه داشت که ظاهر کلی تروپرها با توجه به نقشه‌ای که بازی در آن در جریان است تغییر می‌یابد. در بازی قهرمان‌های مختلفی وجود دارند که از میان آنها می‌توان به دارث ویدر، کایلو رن، یودا، لوک اسکای‌واکر و ری اشاره کرد. به نظر می‌رسد که برخلاف سربازان عادی، قهرمان‌ها می‌توانند در هر نقشه و دوره‌ای ایفای نقش کنند. علاوه بر این موارد به مانند سابق وسایل نقلیه مختلفی مانند «تای فایتر» در بازی وجود خواهند داشت که آن‌ها نیز قابل ارتقا و شخصی‌سازی هستند.

با پیش خرید بازی یا خرید نسخه Deluxe بازی (با قیمت ۸۰ دلار) می‌توان به مزایای زیر دست یافت:

  • دسترسی به بازی 3 روز قبل از انتشار
  • نسخه ارتقا یافته هر 4 کلاس بازی(Officer, Assault, Heavy, and Specialist)
  • 4 آپگرید خاص (هرکدام برای یکی از کلاس‌ها)
  • قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی سریعتر سلاح‌ها
  • توانایی‌های انحصاری برای کایلو رن و ری
  • تواناییهای انحصاری برای Millennium Falcon
  • ظاهرهایی برگرفته از طراحی‌های کایلو رن و ری

همچنین به گفته سازندگان به احتمال زیاد شاهد عرضه سیزن پس برای این عنوان نخواهیم بود و سازندگان برنامه‌های دیگری در نظر دارند که سبب خواهد شد مخاطبان مدت زمان بیشتری به انجام این عنوان بپردازند.

در انتها شما را به تماشای تریلر منتشر شده از این عنوان دعوت می‌کنیم:

Star Wars: Battlefront II در 17 نوامبر سال جاری میلادی برای سه پلتفرم اصلی نسل هشتم به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا