اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Star Ocean The Divine Force معرفی شد

اسکوئر اینکس نسخه جدیدی از سری Star Ocean را با نام The Divine Force معرفی کرده که در سال آینده به صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Ocean The Divine Force

امسال بیست پنجمین سالگرد عرضه اولین نسخه از مجموعه Star Ocean است. شرکت Square Enix در برنامه State of Play از این فرصت مناسب استفاده کرد و به رونمایی از نسخه جدیدی از سری پرداخت. بازی Star Ocean The Divine Force توسط استودیوی tri-Ace در دست ساخت بوده و همانند بازی‌های قبلی سری، داستانی را با ترکیب المان‌های علمی تخیلی و فانتزی روایت خواهد کرد.

بازی دارای دو پروتاگونیست اصلی خواهد بود، اما چندین شخصیت قابل بازی دیگر را نیز شامل می‌شود. گفته شده که انتخاب‌های شما بر روی داستان بازی تأثیر گذار است و همچنین بازیکنان می‌توانند در بستری 3D و آزادانه در محیط‌ها پرواز کنند.

سازندگان وعده داده‌اند که این نسخه از بازی، دارای سریع‌ترین و قوی‌ترین اکشن سری خواهد بود. بازی Star Ocean The Divine Force در زمان نامشخصی از سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا