اخبار بازی

Star Fox Zero توسط Platinum Games انحصاری Wii U معرفی شد

در طی همایش E3 2015 کمپانی نینتندو عنوان  Star Fox Zero را معرفی کرد.

 «استار فاکس زیرو» با همکاری استدیو «پلاتینوم گیمز» سازنده عناوین «بایونتا» توسعه پیدا می کند. تهیه کننده این عنوان «شیگرو میاموتو» از نینتندو و «یوسوکه هاشیموتو» کارگردان عنوان بایونتا در این عنوان همکاری خواهند کرد.

این عنوان حال و هوای نوستالژیک دارد و تقریبا شباهت هایی به Star Fox 64 خواهد داشت.

شیگرو میاموتو درمورد همکاری با پلاتینوم گیمز می گوید:« سال گذشته که با نمونه اولیه بازی را نمایش دادیم و این استدیو بود که پیشنهاد داد تا از تجربیات عنوان بایونتا 2 در این بازی استفاده کند، این در حالی بود که ساخت بایونتا 2 در حال اتمام بود ما نیز دنبال تیم کوچکی بودیم که بتواند هسته اصلی بازی را ایجاد کند من هم قبول کردم و با آقای «اینابا» در مورد این همکاری گفتگو کردم برای من واضح بود که این استدیو بهترین انتخاب برای توسعه Star Fox بود. هم اکنون ما در حال کار برروی این عنوان به صورت نزدیک با یکدیگر هستیم و هروز با یک دیگر دیدار داریم، و تیم توسعه داخلی با نیز بخوبی در این کار همراهی می کنند.»

یوسوکه هاشیموتو در مورد دعوت به این پروژه و دخالت نکردن «هیدوکی کامیا» می گوید:« آقای مامیا همیشه بهترین کارهای خود را ارائه می دهد، دیدگاه من به صحنه های پربرخورد و اکشن هست، بخاطر همین ما مقدار زیادی المان در بازی گنجانده ایم. آقای کامیا قبل از ورود به پروژه ای به جزئیات آن دقت بسیار زیادی می کند، شما می توانید دقت کار ایشان به جزئیات را در بازیهای کامیا تجربه کنید. من همیشه به آوردن ایده های جدید در بازی ها در هنگام شروع توسعه علاقه دارم و ایده های خود را روی کاغد می آورم و به برنامه نویسان میدهم.»

Star Fox Zero در تعطیلات 2015 عرضه می شود همچنین پلاتینوم گیمز در ساخت عنوان Project Guard به تهیه کنندگی میامتو با نینتندو همکاری میکند.

منبع

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا