اخبار بازی

Star Citizen قادر به رقابت با عناوین AAA خواهد بود

پس از موفقیت به یاد ماندنی عنوان Star Citizen در Kickstarter و پس از بازگشت به صنعت بازی بعد از حدود یک دهه، هم اکنون آقای Chris Roberts در آسمان ها سیر می‌کند.

 

ضمن گفتگو با GIBiz، آقای Roberts اظهار داشت که همکاری او با کمپانی Crytek در نهایت سبب شد که طرفداران به حمایت مالی از بازی او بپردازند و این موضوع، سبب انتخاب موتور گرافیکی CryEngine 3 گشت.

 

آقای Roberts  هم چنین از آپدیت هایی سخن گفت که طرفداران را به روز نگه خواهد داشت: " وظیفه ما – که من در حال حاضر مشغول جمع آوری تیمی در این خصوص هستم (Roberts Space Industries) – این است که به سرگرم کردن مخاطبان را در طی 2 سالی که منتظر این بازی هستند، بپردازیم."

 

وی افزود: " ما بخش ها و قسمت هایی از آن را زود تر از موعود در اختیار طرفداران قرار خواهیم داد، و هر هفته، به روز رسانی هایی منتشر خواهد شد. من می‌خواهم این تجربه را برای کسانی که به پشتیبانی از آن پرداختند، همانند بازی اصلی، سرگرم کننده بسازم. من می‌خواهم کاری کنم که آن ها قبل از عرضه بازی اصلی، احساس کنند که پولی که در این خصوص پرداخته اند، ارزش داشته است. این بزرگ ترین اولویت برای من است."

 

وی هم چنین خاطر نشان کرد: " من مطمئنم که ما قادر به رقابت با هر عنوان 'AAA' خواهیم بود. من نمی‌توانم کاری که با Freelancer انجام داده بودم و یا استودیو Id با عنوان Rage انجام داده بود را دوباره انجام دهم و 5 سال را برای عرضه آن سپری کنم چرا که ارزش کار پایین خواهد آمد. اما در طی 2 سال، این به یک عنوان بزرگ تبدیل خواهد شد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا