اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

حضور STALKER 2 در هفته گیم پاریس تایید شد

رویداد هفته گیم پاریس (Paris Games Week) از تاریخ 1 تا 5 نوامبر، مصادف با 10 تا 14 آبان، آغاز می‌شود و در این مدت میزبان استودیوها و ناشران مختلفی خواهد بود که در غرفه‌های اختصاصی‌شان، جدیدترین عناوین در دست توسعه خود را به نمایش عموم می‌گذارند.

همانطور که پیش بینی می‌شد Microsoft هم به عنوان یکی از غول‌های حوزه گیمینگ، در این رویداد خاص حضور خواهد داشت؛ همچنین ردموندی‌ها به تازگی از برنامه‌های خود در این رویداد پرده برداشتند که ظاهرا تمرکزشان بر نشان دادن بازی‌های انحصاری و غیر انحصاری کنسول ایکس باکس خواهد بود که همگی از روز اول عرضه در سرویس Game Pass، در دسترس خواهند بود.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl هم به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ایکس باکس، در این رویداد حضور خواهد داشت و شرکت کنندگان می‌توانند برخی از قسمت‌های آن را تجربه کنند.

از دیگر بازی‌هایی که امسال در غرفه مایکروسافت حضور دارند می‌شود به Jusant، Ara: History Untold، Towerborne و … اشاره کرد.

STALKER 2 با اینکه تاریخ انتشار رسمی ندارد و بخاطر جنگ روسیه و اوکراین و تاثیر مخربش بر توسعه‌دهندگان اوکراینی بازی، تا مدت زمان نامشخصی تاخیر خورده است، اما طبق شایعات منتشر شده با نزدیک شدن این اثر به پایان روند توسعه خود، احتمالا در اوایل 2024 شاهد عرضه رسمی آن برای ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا