اخبار بازی

رئیس اسکوئر انیکس می گوید در به کارگیری هوش مصنوعی تهاجمی خواهد بود

 

آقای Takashi Kiryu، رئیس اسکوئر انیکس می‌گوید که این شرکت در استفاده از هوش مصنوعی در آینده تهاجمی خواهد بود. آقای Kiryu که در ژوئن 2023 به عنوان رئیس جدید شرکت اسکوئر انیکس منصوب شد، این اظهارات را در نامه سال نوی میلادی خود به کارکنان شرکت بیان کرد.

در این نامه، مدیر اجرایی ابتکارات جدیدی را که از زمان انتصاب خود انجام داده است را توضیح می‌دهد. از جمله این ابتکارات میتوان به بررسی بازی‌ها در مرحله‌ی توسعه و تسریع برای ارائه منابع بیشتر به تیم‌ها و همچنین اشتراک گذاری دانش و افزایش کارایی و تشویق به همکاری نزدیک‌تر بین تیم‌های سازنده‌ي محتوا اشاره كرد.

با این حال، شاید چشم نوازترین بخش نامه قسمتی است که به جاه طلبی های رئیس شرکت در زمینه هوش مصنوعی اشاره می کند.

مدیر اجرایی نوشت: ما همچنین قصد داریم در استفاده از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پیشرفته در توسعه محتوا و در کارکردهای انتشار خود، تهاجمی عمل کنیم. در کوتاه مدت، هدف ما افزایش بهره وری در توسعه و بازاریابی گسترده‌تر خواهد بود. در بلندمدت، ما امیدواریم که این فناوری‌ها باعث ایجاد راههاي جدیدی براي توليد محتوا شوند، زیرا معتقدیم نوآوری‌ها نشان‌دهنده فرصت‌های تجاری است.

در اوایل این نامه، Kiryu در مورد تأثیر هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT صحبت کرد، که به گفته او به سرعت گسترش یافت و تصاویر، ویدیو و موسیقی را پوشش داد. او گفت: من معتقدم که هوش مصنوعی مولد نه تنها این پتانسیل را دارد که آنچه را که ما ایجاد می کنیم، تغییر دهد، بلکه فرآیندهایی را که توسط آنها ایجاد می کنیم، از جمله برنامه نویسی، را نیز تغییر ميدهد.

رئیس‌ شركت هیچ جزئیاتی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت بازی به اشتراک نمی‌گذارد، اما قبلاً کارگردان Final Fantasy 7 Remake درباره نحوه ساخت ابزار هوش مصنوعی برای انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها و همگام‌سازی لب توضيحاتي داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا