اخبار بازی

بازی AAA استودیو Luminous Productions به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

استودیو Luminous Productions

استودیو Luminous Productions یکی استودیوهای تازه تاسیس شرکت اسکوئر انیکس بوده که قصد دارد یک بازی کاملا جدید AAA تولید کند. استودیویی که در گذشته توسط هاجیمه تاباتا اداره می‌شد که روی بازی Final Fantasy XV و انجین Luminous کار کرده بود. همان‌ظور که می‌دانید تاباتا در نوامبر 2018 این استودیو را ترک کرد و مسئولیت رهبری و مدیریت آن به تاکشی آرامکی (Takeshi Aramaki) سپرده شد.

مجله فامیتسو به تازگی مصاحبه‌ای با دو تن از اعضای استودیو Luminous Productions داشته است. سایا ناکاهارا (Saya Nakahara) مدیر تولید و یوکی ماتسوزاوا (Yuuki Matsuzawa) کانسپت‌ آرتیست ارشد استودیو در این گفتگو در خصوص موارد کلی استودیو و محیط کاری آن صحبت کردند. به گفته آن‌ها ساعت کاری استودیو برای کارمندان از 9:30 صبح تا 6 بعدازظهر بوده تا از کرانچ و از بین رفتن زندگی شخصی آن‌ها جلوگیری شود. هم‌چنین ارتباطات بسیار مطلوبی در استودیو برقرار بوده و به نظرات تمامی اعضا فارغ از سلسله مراتب‌ها و یا این که چه مدت زمانی آن‌ها در استودیو مشغول به کار بوده‌اند اهمیت داده می‌شود.

هنگامی که صحبت به وضعیت پروژه AAA جهانی در حال توسعه آن‌ها کشیده شد یوکی ماتسوزاوا بدین شرح پاسخ داد:

(با خنده) چیز زیادی وجود ندارد که ما بتوانیم در حال حاضر به شما بگوییم. ما در مورد المان‌های مشخصی از بازی به نتیجه رسیده‌ایم اما هنوز موارد دیگری وجود دارند که باید در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شود. اشخاصی مثل من که در راس فرآیند تولید قرار دارند بسیار مشغول هستند. این بازی یک IP جدید بوده و بنابراین برخی از موارد آن با کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم متفاوت است. بدین ترتیب این پروژه، کار سختی بوده و زمان زیادی برای توسعه نیاز دارد.

بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت پروژه این استودیو هم‌‎چنان در مراحل نسبتا ابتدایی کار خود بوده و به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه آن در بازار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا