اخبار بازی

اسکوئر اینکس بیست و پنجمین سالگرد بازی Final Fantasy 7 را با یک لایو استریم جشن می‌گیرد

شرکت Square Enix اعلام کرده که بیست و پنجمین سالگرد عرضه بازی Final Fantasy 7 در قالب یک استریم کوتاه در هفته آینده، جشن گرفته خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 7 Remake

طبق اعلام اسکوئر اینکس، این لایو استریم برای جمعه هفته بعد (27 خرداد) ساعت 02:30 بامداد برنامه‌ریزی شده است. تتسویا نومورا، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake و تهیه‌کننده قسمت دوم آن در مورد لایو استریم پیش‌رو گفته: «این یک لایو استریم کوتاه و شیرین به مدت حدود 10 دقیقه خواهد بود، اما در طول آن اطلاعات فراوانی به اشتراک گذاشته خواهد شد. بنابراین امیدوارم منتظر این رونمایی باشید.»

طبیعتا طرفداران چشم‌انتظار معرفی قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake در جریان این لایو استریم هستند. پیش از این، اسکوئر اینکس اعلام کرده بود که برنامه دارد تا این رونمایی را در مقطعی از سال 2022 انجام دهد. جشن بیست و پنجمین سالگرد فاینال فانتزی 7 موقعیت مناسبی برای معرفی قسمت دوم ریمیک به‌شمار می‌رود، اما باید منتظر ماند و دید که برنامه اسکوئر اینکس برای هفته آینده به چه صورت است.

در همین حال، طرفداران فاینال فانتزی موارد هیجان‌انگیز دیگری را نیز پیش‌رو دارند؛ چرا که Final Fantasy 16 در تابستان سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا