اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

صحبت‌های تهیه کننده اسکوئر اینکس در مورد نحوه معرفی بازی Final Fantasy XVI

اخیرا تهیه‌کننده شرکت Square Enix، آقای نائوکی یوشیدا صحبت‌های جالبی را در خصوص نحوه معرفی بازی Final Fantasy XVI ارائه داده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Final Fantasy XVI

در آخرین روز از رویداد توکیو گیم شو 2020 اسکوئر اینکس لایو استریمی را برای بازی Final Fantasy XIV YoRHa: Dark Apocalypse برگزار کرد. این لایو استریم با حضور تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI نیز همراه بود که باعث شد صحبت‌های تازه‌ای در مورد بازی مذکور به‌میان بیاید.

پس از پیوستن یوشیدا به برنامه، یوکو تارو با لحنی طنز عنوان کرد که از حالا به بعد این لایو استریم مربوط به FF 16 است. بعد از آن، یوشیدا اشاره کرد که سازندگان قصد داشتند برای معرفی بازی تا جای ممکن از نشان دادن تنها کات‌سین‌های از پیش رندر شده و لوگو جلوگیری کنند. او به شوخی ذکر کرد که در این صورت، طرفداران فکر می‌کردند “فاینال فانتزی 16 تا قبل از 2035 منتشر نمی‌شود.”

یوشیدا می‌گوید که انتظار شنیدن چنین نظراتی را از سوی طرفداران داشته و برای همین نیز سازندگان سعی کردند تا معرفی بازی تا بیشترین حد ممکن حاوی محتویات In-Game باشد. البته عملی کردن این موضوع کار سختی بود چرا که هنوز بخش زیادی از کار بهینه‌سازی بازی باقی مانده‌است. به‌طور کلی، هدف تریلر معرفی بجای نشان دادن نقاط فروش و تلاش برای جذب کردن هرچه بیشتر مخاطب به هر قیمت، این بود که وضعیت فعلی بازی را نشان دهد.

مسلما بازی تا زمان عرضه بهبودهایی را به‌خود خواهد دید. آقای یوشیدا اعلام کرد که وب‌سایت رسمی بازی نیز در اکتبر امسال راه‌اندازی می‌شود. البته اسکوئر اینکس اطلاعات بیشتر این عنوان را  سال آینده به‌اشتراک می‌گذارد. بازی Final Fantasy XVI در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 (به‌صورت انحصاری زمانی) و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا