اخبار بازی

Square Enix: سال مالی 2015 پر از JRPG های high-end خواهد بود

Square Enix مدیرعامل Square Enix میگوید سال مالی 2015 پر از JRPG خواهد بود. در ادامه با بازی سنتر همراه باشد.

 

Yosuke Matsuda در گفتگو جدید خود به شرح فعالیت های Square Enix در سال مالی 2015 پرداخت. Matsuda بیان کرد:«ما در این سال مالی یعنی 2015 مقدار زیادی بازی high-end  و سورپرایزهایی از جمله در ژانر JRPG خواهیم داشت. از نظر من در سال مالی 2015، ما مقدار قابل توجهی بازی high-end را در داخل ژاپن و خارخ از این کشور در بازارهای غربی، مشاهده خواهیم کرد. با شروع  Final Fantasy XV ما خبرهایی از عناوین RPG ژاپنی خواهیم داشت.»

Matsuda ادامه داد:« من فکر می کنم ما همچنین سورپرایزهایی نیز خواهیم داشت. این JRPG ها نیز متعلق به کنسول های خانگی هستند. Square Enix در سال مالی 2015 دست پر خواهد بود، ما بخوی می توانیم این سورپرایزها را در شرایط مختلف ارائه دهیم. با توجه به عناوین HD ما در سال مالی جدید، از سوی استدیوهای ژاپنی و غربی ما این استدیو ها lineupهای خود را بروزرسانی کرده اند و بهتر است که ما برروی آنها تمرکز کنیم و چشم از آنها برنداریم.»

هفته قبل سالگرد 20 سالگی سری Chrono بوده هست. همچنین Square Enix مالک سری بازی های: Xenogears, Chrono Trigger, Chrono Cross و Kingdom Hearts,Parasite Eve,SaGa, Mana هست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا