اخبار بازی

مدیر نوآوری Splinter Cell به Ubisoft باز می گردد

بازی splinter cell

مدیر نوآوری دو بازی آخر از سری Splinter Cell ، بعد از ترک این شرکت در سال 2019، به یوبی سافت بازگشت. به گفته وبسایت VGC، ماکسیم بِلند (Maxime Beland) یکی از افرادی است که جزوی از تیم جدید گسترش یافته و بازسازی شده یوبی سافت خواهد بود که در تمام بازی های آن بر تصمیمات نوآورانه نظارت می کند.

بلند در سال 1998 به عنوان یک گیم تستر (game tester) کار خود را در یوبی سافت آغاز کرد. او طی 20 سال آینده در آنجا به کار مشغول بود و نقش مدیر نوآوری بازی Rainbow Six: Vegas، مدیر طراحی بازی Assassin’s Creed و مدیر نوآوری بازی Splinter Cell: Conviction و Splinter Cell: Blacklist را به عهده گرفت.

قبل از این که در سال 2019 یوبی سافت را برای سمت مدیر نوآوری، در Epic Games، ترک کند، بلند سیاست های نوآوری را برای بازی های Far Cry 4، Far Cry Primal و Far Cry 5 ترسیم کرد.

بلند در اکتبر 2019 شرکت Epic Games را ترک کرد و حالا طبق گزارش ها دوباره به یوبی سافت پیوسته است، این که آیا بازگشت بلند به معنای احیای Splinter Cell خواهد بود، نامشخص است. اما در سال 2018 شاهد نشانه هایی حاکی بر آمادگی یوبی سافت برای یک Splinter Cell جدید بودیم.

در سال 2019 مدیر نوآوری این بازی در یک توییت گفت که درحال کار بر روی اسپلینتر سل بعدی است، ولی بعدا به سایت IGN گفت که شوخی کرده است. بعد از آن، خبری از ساخت بازی اسپلینتر سل نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا