اخبار بازی

Splinter Cell: Blacklist بر روی Wii U فاقد بخش Co-Op آفلاین است

قبل از اطلاع این خبر بد، اول به چند نکته مثبت از نسخه Wii U بازی Splinter Cell: Blacklist اشاره می کنیم. Splinter Cell: Blacklist، بر روی Wii U شامل بخش چند نفره آنلاین خواهد بود. همانند PC و پلتفرم های دیگر، تمامیه تجربیات این بازی در Wii U هم یکسان است و وجه تفاوتی وجود ندارد.

نوبت به خبر بد می رسد؛ بازی Splinter Cell: Blacklist شامل بخش Co Op آفلاین می باشد ولی بر روی Wii U این امکان وجود ندارد. بنا به گزارش Nintendo Life، ظاهرا دلیل این کار، اطمینان از عدم تاخیر این بازی بر روی Wii U، عنوان شده است. این در حالی است که طرفدران این بازی بر روی Wii U می توانند همه مراحل بخش Co Op را به حالت Single انجام دهند تا کسانی که قادر به اتصال آنلاین این کنسول نیستند نیز از این بخش داستانی هم استفاده کنند.

این اطلاعات برگرفته از سازنده این عنوان یعنی Ubisoft Shanghai و آقای Liu Jun می باشد. اخبار حاکی از آن است که شرکت Ubisoft Toronto کار توسعه اولیه کنسول های دیگر را بر عهده داشته است. Liu Jun در این باره می گوید: " با توجه به دستوری که به ما ابلاغ شده، ما مجبوریم که در زمان مقرر همه نسخه های این بازی را در اختیار مردم قرار دهیم لذا متاسفانه این باعث شد که ما همه ویژگی های پلتفرم های دیگر را بر روی Wii U نداشته باشیم. ولی به نظر من طرفداران Wii U با دیدن عرضه این بازی بر روی Wii U همزمان با سایر کنسول ها و PC، هیجان زده خواهند شد. "

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا