اخبار بازی

تریلر بازی SPIDER-MAN: THE GREAT WEB افشا شد

چند ماه پیش اسناد بسیار زیادی استودیو Insomniac افشا شد. طبق این اسناد، پروژه‌ها، محصولات و ایده‌های جدید که حال توسعه و یا لغو شده‌اند فاش شد و همچنان اطلاعات جدید از اسناد افشا شده، استخراج میشود. اخیراً، کاربران تریلر بازی چند نفره لغو شده، Spider-Man: The Great Web را پیدا کردند و بلافاصله آن را به صورت آنلاین پخش کردند. قرار بود این یک بازی چندنفره لایو سرویس باشد که تا پنج نفر میتوانند به طور همزمان بازی کنند، اما سونی تصمیم گرفت که بازی را لغو کند.

در تریلر کوتاهی که امروز به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، دنیای Spider-Man: The Great Web به طور کامل نمایش داده شد. در این ویدئو که عناصر چند‌نفره باورنکردنی را به نمایش می گذارد، پنج بازیکن را در برابر Sinister Six در شهر نیویورک قرار می دهد. احتمالا بازی حول یک مدل چندجهانی ساخته شده است که ظاهراً توسط Scarlet Witch باز شده‌اند. همچنین گزینه‌های شخصی سازی برای شخصیت‌ها وجود دارد که منجر به جمع شدن مجموعه‌ای از ابرقهرمانان برای مبارزه با دشمنان می شود.

ماه‌ها پیش، مجموعه‌ای از تصاویر از The Great Web به بیرون درز کرد، اما این اولین بار است که یک تریلر از بازی افشا میشود. این تریلر توسط Yuri Lowenthal، که صداپیشگی پیتر پارکر را بر عهده دارد، روایت می شود و به نظر میرسد که بازی آماده عرضه به بازار است. شاید این بازی می توانست چند روز پس از افشای تریلر آن منتشر شود. برای طرفداران مرد عنکبوتی در سراسر جهان عجیب و دلخراش است که این محصول را نخواهند دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا