اخبار بازیکامپیوتر

نسخه PC بازی Spelunky 2 در زمان عرضه فاقد بخش چند نفره خواهد بود

طبق اعلام رسمی سازندگان بازی Spelunky 2 نسخه PC این عنوان که در همین هفته منتشر می‌شود، به‌هنگام عرضه دارای حالت چند نفره نخواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Spelunky 2

اسپلانکی پس از سال‌ها بازگشته و پس از اینکه نسخه دوم این عنوان در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت، حال در کمتر از یک هفته اسپلانکی 2 برای PC نیز عرضه می‌شود. اما طراح بازی، Derek Yu با انتشار توئیتی عنوان کرد که ورژن PC در زمان عرضه از حالت کواپ آنلاین پشتیبانی نمی‌کند.

او توضیح داد دلیل گرفتن چنین تصمیمی این بوده که عرضه بازی به‌طور کلی به تعویق نیافتد. با اینکه ممکن است برخی از طرفداران بابت این موضوع ناامید شوند، اما به گفته Yu نتیجه مثبت تأخیر به‌وجود آمده این است که در هنگام منتشر شدن حالت چند نفره برای PC، بلافاصله قابلیت کراس پلی بین کنسول نسل هشتمی سونی و این پلتفرم برقرار خواهد شد.

شاید بخش چند نفره Spelunky 2 تنها دلیل هیجان‌زده بودن بسیاری از طرفداران نباشد، اما نمایش گیمپلی بازی تمرکز ویژه‌ای بر روی همکاری بازیکنان در بخش کواپ داشت. بازی Spelunky 2 که هم‌اکنون بر روی کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است، در تاریخ 29 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا