اخبار بازی

خالق Spawn به دنبال ساخت بازی جدید بر اساس این شخصیت

سازنده این شخصیت به دنبال یک عنوان جدید و مستقل است

شخصیت ابر قهرمان Spawn از سال 1992 که معرفی شد، همیشه یکی از شخصیت های اصلی دنیای کمیک بوده و تا به حال فیلم ، سریال و بازی های منحصر به فرد خود را داشته است.

شخصیت Spawn در MK 11

شخصیت Spawn اخیرا به عنوان یک DLC برای بازی Mortal Kombat 11 بازگشته ولی خالق این شخصیت Todd McFarlane به این اتفاق قانع نیست. وی اعلام کرده که میخواد یک عنوان مستقل برای شخصیتش بسازد.

از سال 1995 میلادی تا کنون 5 بازی ویدئویی مربوط به Spawn وجود داشته که از آخرین آنها نزدیک به 20 سال میگذرد. عنوان Spawn: Armageddon تقریبا مانند خود این شخصیت خشن بود ولی موفق به جلب نظر منتقدین در سال 2003 نشد.

آقای McFarlane پیشرفت های تکنولوژی در بازی های ویدئویی را دلیل بزرگ خواسته اش عنوان کرده است. با توجه به ویژگی های کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس این خواسته خیلی هم غیر منطقی هم به نظر نمیرسد. اکنون تکنولوژی ابزارهایی در دسترس دارد که در سال 2003 موجود نبوده است.

در حال حاضر فیلمی هم از شخصیت Spawn در حال ساخته شدن است. این صحبت های آقای McFarlane احتمالا از آینده نگری وی نسبت به زمانبندی مناسب برای تاثیرگذاری بر مخاطبان این ابر قهرمان خبر می دهد. همچنین که وی برای بازی مورد نظرش داستانی جدا از کمیک ها یا فیلم هایی که تا به الان بوده در نظر دارد. آقای McFarlane بر این عقیده است که پیشرفت تکنولوژی در بازیهای ویدئویی این قابلیت را به شخصیت Spawn میدهد که مخاطبانش را غافلگیر کند.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا