اخبار بازی

شرکت Sony بیشترین بازی های دانلود شده در PS Store، در سال 2019 را نشان می دهد

شرکت سونی، بیشترین بازی های دانلود شده در فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store)، در سال 2019 را مشخص کرد. و وقتی حرف از بازی های برنده می زنیم، برخی عناوین باعث سوپرایز هستند.

در آمریکای شمالی (North America) بازی Call of Duty: Modern Warfare (ساخته Infinity Ward) در صدر لیست این شرکت قرار دارد، و به دنبال آن، بازی Minecraft: PS4 Edition (ساخته 4J Studios) و NBA 2K19 (ساخته Visual Concepts). در اروپا بازی Grand Theft Auto V (ساخته Rockstar North) مکان اول و بازی FIFA 20 (ساخته EA Vancouver و EA Romania) مکان دوم را به خود اختصاص داده است.

بازی Days Gone (ساخته SIE Bend Studio) بیشترین آمار دانلود را بین عناوین انحصاری پلی استیشن، در آمریکای شمالی داشت و در لیست بازی های دانلود شده، در جایگاه دهم قرار دارد، در حالی که در اروپا، در لیست 20 بازی اول قرار نگرفت، در واقع هیچ یک از عناوین First Party سونی در لیست 20 بازی برتر اروپا نیستند.

عنوان Beat Saber (ساخته Beat Games) پرفروشترین بازی PSVR (هدست واقعیت مجازی پلی استیشن) در هر دو منطقه بود، ولی عنوان Blood & Truth (ساخته SIE London Studio) مکان دوم را در اروپا از آن خود کرد.

به شکل اعجاب آوری، بازی Fortnite (ساخته Epic Games) در بخش DLC کاملا فرمانروایی می کند (در هر دو منطقه)، اما باعث تعجب است که این عنوان بین بازی های free-to-play بیشترین عنوان دانلود شده نیست. مقام اول در این بخش، هم برای اروپا و هم برای آمریکای شمالی، به Apex Legends (ساخته Respawn Entertainment) می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا