اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: احتمال رونمایی از سرویس جدید سونی طی هفته آینده

طبق گزارش بلومبرگ، سونی طی هفته آینده از سرویس اشتراکی جدید خود رونمایی خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی PlayStation

اواخر سال 2021 بود که اولین شایعات از پروژه اسپارتاکوس به گوش می‌رسید، یک سرویس اشتراکی جدید از طرف سونی که قرار است دو سرویس PlayStation Plus و PlayStation Now را با هم ترکیب کند و مزایای بیشتری را نیز در بر داشته باشد. این سرویس نوعی رقیب برای Xbox Game Pass تلقی می‌شود و در کنار ترکیب دو سرویس فعلی پلی استیشن، عناوین مدرن و کلاسیک بیشتری را نیز شامل خواهد شد.

حال بلومبرگ که منبع اصلی این اطلاعات بود، در گزارشی جدید عنوان کرده که این سرویس خیلی زود و طی هفته بعدی معرفی خواهد شد. بر اساس این گزارش، اسپارتاکوس در هنگام عرضه فهرست قابل توجهی از بازی‌های بزرگ سالیان اخیر را در بر دارد. همچنین گفته می‌شود که اسپارتاکوس یک سرویس چند مدلی است و گران‌ترین مدل آن، مزایای ویژه‌ای مانند استریمینگ و دسترسی به دموهای طولانی از عناوین مختلف را شامل می‌شود.

البته همان‌طور که از قبل انتظار می‌رفت، سونی قصد ندارد تا مشابه با Xbox Game Pass، بازی‌های بزرگ خود از روز عرضه بر روی این سرویس قرار دهد. به‌طور مثال، منابع بلومبرگ ذکر کرده‌اند که احتمال عرضه بازی God of War: Ragnarok بر روی سرویس جدید سونی از روز اول، بسیار پایین است. در هر صورت، باید منتظر معرفی رسمی ماند و دید که مدل‌های مختلف این سرویس چه مزایایی را در بر دارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا