اخبار بازیپلی استیشن 4

سونی آمار جدیدی را از فروش بازی Ghost of Tsushima و مجموعه God of War منتشر کرد

طبق اعلام سونی، بازی Ghost of Tsushima به فروش 5 میلیونی رسیده و فروش مجموعه God of War از 51 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima و سری God of War

با اینکه در حال حاضر بسیاری از توجه‌ها به سمت پلی استیشن 5 جلب شده، اما نباید فراموش کرد که پلی استیشن 4 نیز در سال آخر خود عملکردی عالی داشت. یکی از آخرین عناوین بزرگی که برای کنسول نسل هشتمی سونی در سال گذشته عرضه شد، Ghost of Tsushima بود که موفق شد با فروش 2.4 میلیون نسخه‌ای خود در سه روز اول عرضه، رکورد بهترین لانچ در میان IPهای جدید فرست پارتی سونی در نسل هشتم را بشکند.

حال در مقاله جدیدی که توسط New York Times منتشر گشته، به این موضوع اشاره شده که مجموع فروش گوست او سوشیما تاکنون به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده و همچنین فروش سری God of War نیز از 51 میلیون نسخه عبور کرده است. نویسنده مقاله در توئیتر خود تأیید کرد که این آمار و ارقام را مستقیما از سوی سونی دریافت کرده. این اولین باری است که آمار دقیقی از فروش کلی گوست او سوشیما منتشر می‌شود.

با توجه به اینکه Ghost of Tsushima یک IP کاملا جدید محسوب می‌شود، فروش 5 میلیونی آن قابل توجه است. جدید ترین ساخته ساکر پانچ هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است و کاربران PS5 نیز از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، امکان تجربه آن همراه با چند بهبود فنی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا