اخبار بازیپلی استیشن

سونی به دنبال خرید استودیوهای بیشتری است

پس از اخبار بزرگ دیروز مبنی بر اینکه شرکت Sony استودیوی Bungie، توسعه دهنده Halo و Destiny را به مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری می‌کند، ظاهرا مسیر خریدهای بزرگ این شرکت قرار است ادامه پیدا کند.

Jim Ryan

رئیس سایت Gamesindustry.biz یعنی Christopher Dring در توییتی به اشتراک گذاشت که جیم رایان، رئیس و مدیرعامل PlayStation مدعی شده که طرفداران باید منتظر خریدهای بیشتری از این غول بازی‌سازی باشند. با این حال او از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد ناشرینی که سونی ممکن است به دنبال خریدشان باشد، خودداری کرد.

خرید Bungie توسط سونی تنها چند هفته پس از خرید تاریخی Activision Blizzard توسط Microsoft صورت گرفت. از آنجایی که سونی و مایکروسافت به خریدهای بزرگ و متحول کننده‌ی صنعت گیم ادامه می‌دهند، واضح است که این دو شرکت به دنبال انحصاری‌های بیشتر و بیشتر برای کنسول‌های خود هستند، البته به نظر می‌رسد مایکروسافت تعدادی بازی خاص را فعلا به صورت مولتی پلتفرم حفظ خواهد کرد و بازی‌های Bungie هم قرار نیست انحصاری پلی استیشن شوند.

در سال گذشته، شرکت Sony استودیوهای برجسته‌ای از جمله Housemarque ،Bluepoint ،Fire Spirite و Valkyrie را خریداری کرد، همچنین آنها Nixxes یعنی متخصص پورت بازی‌ها برای انتشار انحصاری‌هایشان روی PC را خریداری کردند، به همین دلیل است که می‌توانیم شاهد خریدهای زیاد و مشابه‌ای از سونی در سال 2022 نیز باشیم. حرکت بزرگ سونی نشان می‌دهد که چرا Bungie شایعات مذاکره با مایکروسافت را در سال گذشته رد می‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا