اخبار بازی

طراح ارشد بخش مبارزات شماره چهارم God of War به مایکروسافت پیوست!

یکی از افراد کلیدی که نقش به سزایی در موفقیت عنوان God of War داشت، به استودیو inXile شرکت مایکروسافت پیوست.

یکی از دلایل موفقیت God of War که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، بخش مبارزات غنی و سرگرم کننده آن بود. بسیاری از منتقدان دست به تحسین مبارزات بازی زدند و ما هم در بازی‌سنتر نوشتیم:

«جدیدترین شماره God of War نه تنها بهترین نسخه سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین عناوین عرضه شده تا به امروز است. عنوانی که با معرفی استانداردهای جدیدی در سبک «اکشن-ادونچر» در کنار بخش داستانی، گرافیک و صداگذاری، به اثری جاودانه همانند «The Last of Us» و «Half-Life» تبدیل شده و تا مدت‌ها به عنوانی استانداردی برای این سبک به حساب می‌آید. در نهایت باید گفت این عنوان در تمامی بخش‌ها آن‌چنان مقتدرانه عمل می‌کند که از هم‌اکنون می‌تواند لقب بهترین بازی سال را به خود اختصاص دهد.«

مطالب مرتبط:

قطعا یکی از افراد مهم در طراحی مبارزات بازی، Dean Rymer بود که به عنوان طراح ارشد بخش مبارزات از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در استودیو سانتامونیکا آغاز کرد. هر چند او در سال ۲۰۱۹ از سانتامونیکا جدا و به استودیو Bioware پیوست و در آن جا وظیفه طراحی موجودات داخل دنیای بازی‌ها را بر عهده داشت، اما فعالیت او در Bioware خیلی به طول نیانجامید و حالا او اعلام کرد که به استودیو inXile پیوسته است.

 inXile در حال حاضر در حال توسعه مراحل پایانی عنوان Wasteland 3 است و آن طور که به نظر می‌رسد چند عنوان معرفی نشده دیگر هم دارد. او به عنوان طراح مبارزات یک عنوان معرفی نشده در استودیو inXile شروع به فعالیت خود خواهد کرد.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vaan 2, post: 4704745, member: 42639″]
    انصافا یکی اینجا فکری به حال ساخت اکانت به صورت نامحدود بکنه.
    [/QUOTE]
    گریه نداره که بابا چی گفتم مگه 😀 استودیوی بانجی هم اگه یادت باشه جدا شدن از مایکروسافت. ولی اونا لااقل نرفتن به سونی (رقیب) بپیوندن بلکه فقط مستقل و مولتی پلتفورم شدن. 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا