اخبار بازی

Sony Santa Monica از دلایل تمرکزش برعناوین God of War می گوید

در حالی که شعبه Santa Monica سونی در سوابق کاریش همکاری با شرکت های زیادی به چشم می خورد، اما تیم داخلی این این استودیو همیشه با نام God of War شناخته شده اند و تیم God of War سونی هیچ وقت بر روی یک عنوان خارج از این فرنچایز کار نکرده اند. Shannon Studstill کارگردان استودیوی Santa Monica صحبت هایی کرده است، از این که آنها قبلا سعی داشته اند از عنوان God of War  فاصله بگیرند و از دلایلی می گوید که در نهایت موجب شد که این تیم دوباره برای ساخت Ascension گردهم آیند.


با انتشار God of War 3  فرصت خوبی برای این گروه بود که به Kratos استراحتی بدهند؛ و زمانی که از آنها پرسیده شد که آیا به تحقیق و بررسی ساخت عنوانی به غیر از God of War هم پرداخته اند، Studstill این موضوع را صراحتا تایید کرد و گفت که حتی نمونه های اولیه ای هم ساخته شده و به زودی نمایان خواهند شد، که البته در پروسه فعلی شان جایی ندارد.

 

 src=https://upcity.ir/images/69414843779583979775.jpg /></p><p> <br/> Studstill از اذعان این نکته ابایی نداشت که با وجود موفقیت های قبلی این عنوان، این فرنچایز " به خاطر برخی دلایل خلاقانه و یک سری توجیهات تجاری " است که همچنان ادامه دارد و به عقیده وی  " هنوز یک سری داستان ها برای گفتن وجود دارند. "<br/> وی افزود اکنون فرصتی است که ما به ارتقای God of War 3 بپردازیم مخصوصا به این دلیل که قبلا ما ساخت عنوانی را به عهده داشتیم که قرار بود بر روی کنسولی منتشر شود، که آشنایی چندانی با آن نداشتیم.</p><p>  </p><p style=  src=https://upcity.ir/images/95562397429533798511.jpg></p><p> <br>  " ما برای یک عنوان تک نفره، فاکتور های زیادی را می خواستیم ارتقا بدهیم و در God of War 3 این امر به دلیل تمرکز زیاد ما بر روی ساخت موتور بازی و بخش های تکنیکی و همچنین سختی های گذر از PS2 به PS3 ، آنچنان عملی نشد. اما حالا می خواهیم، آن پیشرفت هایی که مد نظرمان بود را در این نسخه تا حدی پیاده سازی کنیم. البته علاوه بر این، بخش Multiplayer نیز به بازی افزوده شده که به اعتقاد وی "خودش به تنهایی یک بازی کاملا متفاوت از این سری است. "</p><p dir=RTL> اکنون حدود هفت سال است که از عمر <span dir=LTR>PS3</span> می گذرد و <span dir=LTR>Ascension</span> آخرین عنوانی خواهد بود که توسط تیم <span dir=LTR>God of War </span> سونی برایش ساخته می شود. وقتی در مورد <span dir=LTR>Orbis</span> یا همان <span dir=LTR>PS</span>4 از او پرسیده شد، وی از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: " من نمی دانم شما راجع به چه چیزی صحبت می کنید. <span dir=LTR>PS3</span> یک دستگاه قدرتمند است  و ما فکر می کنیم که داریم نهایت بازدهی را از آن می گیریم، اما هنوز هم بعضی وقت ها این دستگاه ما را غافلگیر می کند. "</p><p><a class=om-news-src href=منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا