اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های ماه سپتامبر PlayStation Now معرفی شدند

سونی از عناوین ماه سپتامبر سرویس اشتراکی PlayStation Now رونمایی کرده که در میان آن‌ها، نام 6 بازی دیده می‌شود. تمام این عناوین از همین امروز در دسترس هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های سپتامبر PS Now

سونی ساعاتی پیش بازی‌های این ماه سرویس PS Now را معرفی کرد که کاملا با لیست لو رفته، مطابقت دارد. بازی‌های ماه سپتامبر این سرویس را عناوین زیر تشکیل می‌دهند:

همانند همیشه، عنوانی در لیست وجود دارد که تا مدت زمان محدودی بر روی سرویس قرار می‌گیرد و پس از تاریخ خاصی، از روی PlayStation Now برداشته می‌شود. البته باید اشاره کرد که Tekken 7 پیش‌تر نیز در اختیار مشترکان آمریکای شمالی و کانادا قرار داشت، اما به‌نظر می‌رسد اکنون مشترکان PS Now در همه مناطق می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

همچنین شایان ذکر است که با اضافه شدن این 6 عنوان جدید، مهلت دریافت World War Z و The Witcher 3 به پایان می‌رسد و این بازی‌ها سرویس را ترک می‌کنند. بازی‌های Borderlands 3 و Judgment نیز  کمتر از یک ماه دیگر از سرویس خارج می‌شوند، بنابراین اگر از مشترکان PS Now هستید و قصد تجربه این عناوین را دارید، اکنون آخرین فرصت‌های شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا