اخبار بازیپلی استیشن 4

باندل مخصوص بازی The Last of Us Part 2 برای کنسول PS4 معرفی شد

شرکت Sony به‌تازگی باندل مخصوص بازی The Last of Us Part 2 را معرفی کرده‌است که در ادامه به ویژگی و محتویات آن می‌پردازیم.

باندل بازی The Last of Us Part 2

حدود یک ماه به عرضه یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us Part 2 مانده‌است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، سونی باندل ویژه‌ای را برای این بازی در نظر دارد. این باندل شامل نسخه فیزیکی بازی، یک کنسول PS4 Pro دو ترابایتی با طرح تتوی شخصیت الی بر روی آن، یک کنترلر مخصوص با طرح بازی، تعدادی آواتار و کد یک تم متحرک می‌شود.

قیمت این باندل 400 دلار است و کنترلر مخصوص آن نیز با قیمت 65 دلار به‌صورت جداگانه به فروش می‌رود. آقای جان سووینی (کارگردان هنری The Last of Us Part 2) عنوان کرده‌است که طراحان گرافیکی استودیو ایده‌های زیادی را برای طرح روی کنسول داشتند اما در نهایت طرح تتوی الی انتخاب نهایی آن‌ها بود. او توضیح داد این طرح که می‌توان آن را بر روی کنسول و دسته معرفی‌شده مشاهده کرد، در واقع به‌عنوان یکی از نمادهای اصلی بازی شناخته می‌شود.

استودیو Naughty Dog پس از چندین بار به تعویق انداختن زمان عرضه عنوان مورد انتظار خود، در تاریخ 19 جون بازی The Last of Us Part 2 را منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا