اخبار بازی

سونی توسعه‌ی بازی لایو سرویس Twisted Metal را لغو کرد

سونی یک بازی Twisted Metal را به عنوان بخشی از برنامه‌های بازسازی که روز سه شنبه اعلام شد، لغو کرده است.

پلی استیشن امروز اعلام کرد که قصد دارد حدود 900 کارمند را در سراسر جهان یا حدود 8 درصد یا نیروی کار جهانی خود را اخراج کند که شامل تعدیل نیرو در استودیو Firesprite مستقر در بریتانیا می شود. Firesprite که در سال 2012 توسط اعضای سابق SIE Studio Liverpool، پس از بسته شدن توسط سونی، تأسیس شد و در سال 2021 توسط سونی خریداری شد.

به گزارش بلومبرگ، به عنوان بخشی از تغییرات امروز، سونی بازی لایو سرویس از سری بازیهای Twisted Metal را که در استودیو Firesprite در حال توسعه بود، لغو کرد.

آخرین بازی از سری Twisted Metal در سال 2012 عرضه شد و تاکنون هیچ بازی جدیدی از این سری منتشر نشده است. مشخص است که سونی در ابتدا قصد داشت سری بازی‌های Twisted Metal را همزمان با مجموعه تلویزیونی که در سال 2023 عرضه شد، بازگرداند. این بازی دارای یک اقتباس تلویزیونی بود که برای سرویس استریم Peacock ساخته شده بود و ساخت فصل دوم در The Game Awards اعلام شد. در حالی که منابع توضیحی برای تغییر سازنده بازی ارائه نکردند، یک نفر پیشنهاد کرد که استقبال ضعیف از عنوان  Destruction All-Stars، ساخته استودیو Lucid، می‌توانست در این تصمیم نقش داشته باشد.

تا آنجایی که به این لغوها مربوط می شود، پلی استیشن طی یک سال گذشته بازی‌های لایو سرویس متعددی را لغو کرده است، از جمله بازی هایی که بر اساس The Last of Us و سری Spider-Man Insomniac ساخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا