اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی قیمت بازی‌های نسل بعدی خود را به 70 دلار افزایش می‌دهد

در طول رویداد پلی‌استیشن 5 قیمت و تاریخ عرضه‌ی این کنسول مشخص شد، اما شرکت سونی همچنین تمامی بازی‌های که در روز لانچ در دسترس خواهند بود را به طور رسمی تایید کرد.

به همراه این خبر قیمت‌های جدید بازی‌های نسل بعد نیز منتشر شد و بازی‌هایی که توسط استودیو‌های جهانی ساخته شده‌اند با قیمت‌های 70 دلار عرضه خواهند شد. این رنج قیمت شامل بازی‌های Demon’s Souls ، Destruction All Stars و نسخه آلتیمت بازی Spider-Man: Miles Morales نیز خواهد شد.

البته استثناهایی نیز وجود دارد مثل نسخه استاندارد بازی Spider-Man: Miles Morales که با قیمت 50 دلار و Sackboy A Big Adventure که با قیمت 60 دلار عرضه خواهند شد.

به این ترتیب شرکت سونی نیز به ردیف دیگر شرکت انتشاراتی مثل اکتویژن و 2K Games می‌پیوندد که قیمت بازی‌های خود را به 70 دلار افزایش داده‌اند.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”dr.ice, post: 4853618, member: 55096″]
    من متوجه نشدم دقیقا
    یعنی با محتوای اضافی ۷۰ دلاره ؟
    خوب همین الانشم همینه دیگه
    [/QUOTE]

    نه! یعنی بازیها کلا 70 دلار شده! و توجیح شون اینکه هزینه ساخت بازیها بالاتر رفته

    ولی ولی خب از اون طرف نمیگن درصد فروش دیجیتالی بالای 70% رسیده و عملا در فروش هر نسخه از هر بازی 30 الی 40% درصد نسبت به فروش فیزیکی بیشتر سود میکنند

    از اون طرف نمیگن بازار ویدیو گیم بزرگتر شده و بازیهای بلاک باستر راحت مرزهای فروش چند میلیون نسخه ای رو جا به جا میکنند و پرچمدارها به +10 میلیون نسخه میرسند

  2. [QUOTE=”residen, post: 4852952, member: 107791″]
    این چند دلاری که گذاشتن روی بازیهاشون متاسفانه اینجا خیلی میشه ، کاش لااقل سونی یه فکری واسه ما طرفداران اینجاییش میکرد !

    بازم دمشون گرم اگه بنـ ـزین و گرون کردن ماشین و ارزون میدن
    [/QUOTE]
    کسی به جهان چهارم فکر نمی کنه حتی سونی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا