اخبار بازی

 پتنت جدید سونی درجه سختی بازی را تنظیم می کند

 

سونی اخیرا حق اختراعی را منتشر کرده است که در آن یک فناوری نوآورانه را توصیف می کند که می تواند سختی یک بازی را اصلاح کند و با توانایی های بازیکن سازگار شود. این مفهومی نیست که در بازی کاملاً بی سابقه باشد، اما پتنت سونی از بهبود یا زیباتر کردن آنچه در حال حاضر وجود دارد صحبت می کند.

اسناد ثبت اختراع سونی به مجموعه‌ای از پارامترها اشاره می‌کند که تحت تأثیر این فناوری قرار می‌گیرند، از جمله قدرت شخصیت، تعداد دشمنان، مهارت دشمنان و سرعت حرکت دشمنان در محیط بازیها متغیر خواهند بود. این تطبیق سختی برای فعالیت‌های مبتنی بر مهارت در محیط‌های مجازی است و از الگوریتم‌هایی برای ارزیابی نحوه بازی و برخورد کاربر با مکانیک‌ها، عناصر و شرایط خاص استفاده می‌کند. سپس با سخت‌تر یا آسان‌تر کردن مکانیزم بازی، سختی را تنظیم می‌کند تا بازیکن را تشویق کند که برای مدت طولانی‌تری درگیر بماند و از ناامیدی و یا احساس اینکه بازی خیلی آسان است، اجتناب کند.

به جای انتخاب یک تنظیم سختی سنتی، الگوریتم‌های مشروح در پتنت پویا خواهند بود و به هر بازیکن تجربه‌ای متناسب را ارائه می‌دهند که برای او مناسب‌تر است. یک بازیکن قبل از خرید، تقریباً غیرممکن است که بازی را بسنجد. زیرا در نهایت، تجربه‌ی بازی برای همه متفاوت است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا