اخبار بازی

برنامۀ شرکت سونی برای نمایشگاه TGS 2019 و نداشتن کنفرانس در این رویداد

برنامۀ شرکت سونی (SONY) برای نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 مشخص شده است و گویا این کمپانی ژاپنی در TGS امسال حضور دارد اما کنفرانس اختصاصی نخواهد داشت.

نمایشگاه TGS 2019

شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) در نمایشگاه TGS 2019 حضور دارد و عناوین مختلفی را معرفی خواهد کرد اما بر خلاف سال گذشته ، این شرکت کنفرانس اختصاصی برای محصولات خود برگزار نمی‌کند.

اخیراً شرکت سونی سیاست‌های جدیدی را برای نمایش محصولات خود درنظر گرفته است و با نمایش لایو استریم‌های اختصاصی و معرفی رویداد جدید خود با نام PlayStation Experience ، دیگر مانند گذشته حضور فعالی در نمایشگاه‌های سالیانه ندارد. در همین راستا ، شاهد غیبت شرکت سونی در نمایشگاه E3 امسال بودیم؛ این اتفاق باعث تعجب بسیاری از طرفداران شد و فرصت مناسبی را هم برای شرکت مایکروسافت (Microsoft) فراهم کرد تا با اطمینان خاطر بیشتر، طولانی‌ترین کنفرانس تاریخ خود را برگزار کند.

شرکت سونی دربارۀ شرکت نکردن در نمایشگاه E3 2019 گفته بود:

طرفداران PlayStation برای ما بسیار عزیز هستند و ما همیشه می خواهیم نوآوری کنیم ، متفاوت فکر کنیم و با آزماش روشهای جدید، لذت بیشتری را برای گیمران فراهم کنیم. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که در نمایشگاه سالانۀ E3 2019 شرکت نکنیم.

در آن زمان نماینده‌ای هم از طرف شرکت سونی اعلام کرده بود که این شرکت حتی رویداد PlayStation Experience خود را نیز بصورت سالیانه برگزار نخواهد کرد. با توجه به واکنش‌ها و روند فعالیتی که شرکت سونی در نیم سالۀ اخیر از خود نشان داده است؛ گویا این شرکت دیگر خود را محدود نمایشگاه هایی با زمان مشخص نمی‌کند و معرفی محصولات خود را در صورت نیاز از طریق استریم‌ها و رویدادهای اختصاصی به نمایش خواهد گذاشت. با توجه به اینکه نمایشگاه توکیو گیم شو آخرین رویداد امسال در زمینۀ بازیهای ویدیویی است؛ بنابراین پروندۀ کنفرانس‌های شرکت سونی در سال 2019 بسته می‌شود و باید منتظر باشیم و ببینیم این شرکت در رویدادهای سال آینده چگونه ظاهر خواهد شد.

در حال حاضر شرکت سونی تمرکز ویژه‌ای بر روی کنسول نسل بعدی خود دارد و اخیرا هم اولین جزئیات را در مورد کنسول پلی استیشن 5 به اشتراک گذاشته است. این شرکت در تلاش است تا در آینده چیزی معنادار تر ارائه دهد و در سال 2020 رونمایی کاملی از کنسول نسل بعدی خود داشته باشد. با اینحال شرکت سونی در نمایشگاه TGS 2019 حضور دارد.

نمایشگاه TGS 2019

هر چند شرکت سونی در این رویداد سالانه کنفرانس اختصاصی ندارد؛ اما در غرفۀ پلی استیشن عناوینی که در آینده برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند، به نمایش درخواهد آمد. این شرکت در طول دورۀ نمایش خود در این رویداد، میزبان یک سری اتفاقات مرحله‌ای است که شامل نمایش‌ گیم‌پلی عناوین مختلف به همراه سازندگان است و به صورت زنده شاهد نمایش‌هایی از عناوین مختلف مانند Nioh 2 و Final Fantasy VII Remake خواهیم بود.

از دیگر عناوینی که در غرفۀ شرکت سونی در رویداد TGS 2019 معرفی خواهند شد ، می‌توان به پروژۀ جدید شرکت کپکام (Capcom) اشاره کرد که به‌تازگی مشخص شده است نسخۀ جدیدی از سری رزیدنت اویل (Resident Evil) است. همچنین عنوان Call of Duty: Modern Warfare که ناشر این بازی در کشور ژاپن ، شرکت Sony Interactive Entertainment خواهد بود و در این نسخه محتویات انحصاری نیز برای کنسول پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است. دو عنوان Space Channel 5 VR Kinda Funky News Flash! و Marvel’s Iron Man نیز برای عینک‌های واقعیت مجازی شرکت سونی (PlayStation VR) به نمایش درخواهند آمد و عنوان Death Stranding هم در نمایشگاه توکیو گیم شو امسال نمایش خواهد داشت. همچنین در این رویداد سالانه شرکت سونی میزبان یک مسابقۀ ویژه در عنوان Call of Duty: Modern Warfare با حضور اعضای تیم‌های حرفه‌ای Esports خواهد بود.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 در تاریخ 21 شهریور ماه الی 24 شهریور 1398 به‌مدت چهار روز برگزار خواهد شد و شما می‌توانید از طریق اکثر پلتفرم‌های پخش آنلاین مانند یوتوب و سوئیچ این رویداد را به‌صورت زنده تماشا کنید. در نمایشگاه TGS امسال و در غرفه پلی استیشن ، اطلاعات بیشتری در مورد بازی‌های در حال توسعۀ این شرکت منتشر خواهد شد که برای اطلاع از این اخبار ، در روزهای آینده با بازی‌سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا