اخبار بازیپلی استیشن

سونی با استفاده از IP های پلی استیشن بازی‌ موبایلی می‌سازد

به نظر می‌رسد Sony از برنامه‌های خود برای گسترش بازی‌های موبایلی دست نکشیده است. Hiroki Totoki، مدیر مالی گروه Sony، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد بازی های موبایلی را با استفاده از IP های پلی استیشن منتشر کند. Sony برنامه های خود را طی یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران اعلام کرد، او همچنین در این نشست اظهار داشت که حداقل 10 عنوان لایو سرویس را با کمک استودیوی تازه خریداری شده خود، یعنی Bungie منتشر خواهد کرد.

PS4 Mobile games

چرا پلی استیشن در حال گسترش بازی‌های موبایل است؟

Jim Ryan، مدیرعامل پلی استیشن، سال گذشته طی اعلامیه‌ای بیان کرد که این شرکت در حال توسعه‌ی بخش بازی‌های موبایلی خود است. او همچنین بر ارزش IP های این شرکت برای توسعه این بازی‌ها تاکید کرده بود. کمپانی سونی نیز در آن زمان به دنبال استخدام یک مدیر جدید برای بخش بازی‌های موبایلی خود بود. با این حال، از آن زمان به بعد، به غیر از کسب حق امتیاز چند عنوان برای گوشی‌های هوشمند، پیشرفت زیادی صورت نگرفت. اما به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است.

 Totoki در طول کنفرانس تلفنی خود بیان کرد:« برنامه ریزی‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد در واقع فرصتی برای ارائه IP های پلی استیشن به کاربران بیشتری است. توسعه‌ی بازار بازی‌های موبایلی در برنامه‌های آینده ما نیز گنجانده شده است. ما فکر می‌کنیم که این فرصت خوبی برای در اختیار گذاشتن IP های پلی استیشن با جامعه بزرگ‌تری است. نمی‌توان تاریخ دقیقی را مشخص کرد اما می‌توانیم بگوییم برنامه‌هایی برای آوردن IP های پلی استیشن روی بازی‌های موبایلی وجود دارد. جزئیات بعدی پیرامون این اتفاق در آینده اعلام خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا