اخبار بازیپلی استیشن 4

سونی برای ریفاند کردن بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن 4 استثنا قائل می‌شود

اینطور که به‌نظر می‌رسد، برخی کاربران موفق شده‌اند تا هزینه خرج شده برای بازی Cyberpunk 2077 را از سونی پس بگیرند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازیCyberpunk 2077

سایبرپانک 2077 پس از سال‌ها انتظار عرضه شده، اما متأسفانه بازی بر روی برخی پلتفرم‌ها با مشکلات فنی فراوانی همراه است؛ از باگ‌ها و گلیچ‌های بصری مختلف گرفته تا پرفورمنس نه‌چندان خوب در هنگام عرضه. در حالی که استودیو CD Projekt Red آپدیت‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت بازی عرضه می‌کند، تعدادی از بازیکنان از سایبرپانک 2077 رضایت کافی را ندارند و تصمیم گرفته‌اند تا پول خود را از سونی پس بگیرند.

همان‌طور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، این مشکلات بیشتر به نسخه کنسول‌های بیس ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مربوط می‌شوند و نسخه رایانه‌های شخصی وضعیت بسیار بهتری دارد. در همین حال، کاربری در سابردیت Cyberpunk 2077 مدعی شده که حتی پس از تجربه کردن ساعاتیداز بازی بر روی PS4، موفق شده تا بازی را ریفاند کند و پول خود را پس بگیرد. او حتی عنوان کرد که نماینده سونی تأیید کرده به‌دلیل دریافت تماس‌های بسیار از سوی کاربران ناراضی، سونی به‌دنبال صدور یک شکایت‌نامه بیزنسی برای CD Projekt Red است.

به‌طور معمول سونی درخواست ریفاند بازی‌ها بر روی PS4 را بجز در شرایطی خاص قبول نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد در این مورد بخصوص، سونی وضعیت Cyberpunk 2077 را شرایطی خاص می‌داند و برای آن استنثا قائل می‌شود، بنابراین کاربران امکان پس گرفتن پول خود را دارند.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیادر دسترس است.

نوشته های مشابه

‫48 دیدگاه ها

  1. سی دی پراجکت شرکت خوبی بود من مقالاتی زیادی درباره این شرکت و تاریخچه اش و بازی هاش نوشتم و ترجمه کردم (در فروم لایون کامپیوتر موجود هستند ) راه خوبی رو میرفت خیلی یوزر فرندلی بود حتی فروشگاه GOG اشون یا good old games هم همیشه بازی های قدیمی رو به روز میکرد از لحاظ نصب و سازگاری با نسخه های سیستم های عامل و… کلاً خوب بود بعد از ویچر 3 که انصافا هم در کنار زلدا botw و rdr2 شاید بهترین بازی های open wrold نسل بودند خیلی ازش تعریف شد و خیلی خودش رو گم کرد . اولاً این بازی سایبرپانک کاملاً مشخصه با هدف اجرا روی نسل بعد یا کنونی (ps5 وseries x ) توسعه پیداکرده بود و انگار اصلا قرار نبوده روی xbox one و پی اس 4 اجرا بشه. اصلا از نحوه رندر بازی مشخصه I/O ایکس باکس وان و 4 حتی نمی تونه تکسچر استریمینگ بازی رو مدیریت کنه چه برسه بخواد اجرا کنه روی فریم قفل با رزولوشنی که آبرومند هم باشه. این بازی نباید روی نسل قدیم عرضه میشد و توسعه دهنده نباید قبول میکرد که بخاطر یوزربیس بالا بیادروی پلتفرم هایی که توانایی اجرای بازی رو ندارن برای فروش بیشتر اقدام کنه و با این کار تمام اعتبار خودش رو از دست داد یا از ش گرفتن اعتبارش رو چون اینقدر در یوتوب مسخره شده این بازی و این شرکت که فکر کنم تا یک دهه جک باشه.

    یک موضوع دیگه بحث ایجاد هایپ بیخود است آقا چرا الکی هایپ ایجاد میکنید ؟ چرا اسم بازی رو میزارید خودتون یا اجازه میدهید بزارن بزرگ ترین بازی دهه و قرن و Gta کیلر و …. هایپ اخرش قطاری است که اکثرا مواقع دی ریل میشه. قبل از لانچ ویدئو کنفراس راه انداختن گیم show راه انداختن خانم مجری آمده میگه این به یکی از بهترین بازی های تاریخه.

    اصلا من با باگ کاری ندارم خود بازی بیروحه و باهاش ارتباط برقرار نمیکنم deus ex و صدای آدام جانسن برای من بسیار جذاب تر از این شخصیت هاست.

    موضوع بعدی تمرکز بیش از حد این شرکت در بخش گرافیک بوده اصلا احتیاجی نبود بیای بازی رو 8 سال پیش نشون بدهی و معرفی کنی بعد بیای 5 سال فقط روی موتور کار کنی اخرش هم نتونی موتور رو اپتیمایز کنی برای دو نسل . گرافیک که همه چیز نیست.

    راک استار با rdr 2 درس بزرگی واقعا میتونه بده اولاً از بعد گرافیکی روی هر پلتفرمی با یک شاهکار بصری روبرو هستیم بعد نیومد بازی رو روی یک پلتفرم قربانی کنه برای یک پلتفرم دیگر. تقریبا روی همه خوب بود البته همیشه برای بازیهایی در این ابعاد مشکل هست باگ وجود دارد و اپتیمایزیشن نیاز است منتهی دیگه این سطح از مشکلات بینظیر است .

    چطوره که یک بازی بسیار گرون قیمت و پرهزینه از بخش کنترل کیفی یک شرکتی با این وضعیت رد میشود ؟ ایا یک نفر بازی رو تست نکرد ببینه آقا این بازی که اصلا انگار توسعه اش تموم نشده!! واقعا عجیبه نمیدونستن که با چه بازخورد منفی بزرگی روبرو میشوند؟ به نظر من این تیم عاقلانه قصد سواستفاده از اعتبارش رو داشت و این که بیای بگی هیت مدیره و بورد و .. مقصر هستند دروغی بیش نیست .

    من نزدیک بود این بازی رو پیش خرید کنم روی وان ایکس و نشدو بدلایلی خرید نکردم و بعد فاجعه اتفاق افتاد. بسیاری گول نام شرکت رو خوردند و حالا از این به بعد دیگه هرگز نباید بازی رو پیش خرید کرد درواقع هیچ چیزی رو نباید پیش خرید کرد و یکی هم به نام هیچ شرکتی برای توسعه بازی نباید اعتماد صد در صد داشت.همیشه باید منتظر ریویو های مستقل بود.

  2. کسی که با متا قراره این بازیا قضاوت کنه کلن بازی نکنه بهتره … من تایید نمیکنم این کار سی دی پروجکتو کاملا مشخصه بازی مشکلات زیادی رو کنسول داره و اینا سر طمع پول زیادی که تو نسل 8 قرار بود گیرشون بیاد این کارو کردن واینم نتیجش … به نظرم سونی کار درستی هم کرده هر چند همون اول ریلیز باید این کارو می کرد. این شرکتا گویا یه افرادی دارن که بازیا قبل ریلیز چک میکنن و باید از فیلتر اینا از نظر پرفورمنسی رد بشه حالا چرا بازی با این وضع رد شده از این فیلتر خدا داند … شاید سهمی که سونی و مایکرو دارن و پول کلان پیش فروش این بازی؟;)

  3. واقعا در حال دست و پا زدن از غرق نشدن هستند. بوی شدید ورشکستی داره میاد که اینجور حاظر به پس دادن پول مردم نیستن. بازی باید ۴ سال دیگه زمان میبرد. اینا نسل قبل ویچر رو داشتن که کافی بود اینو اصلا از اول هم باید میگفتن نسل بعدی.
    ماکرو رو بگو باندل ساخته بود براش. 😀

  4. [QUOTE=”samijavid, post: 4913860, member: 46970″]
    واقعا از لحاظ داستان نویسی و لول دیزاین خیلی خوبن اگه ملحق شن به مایکرو باقی مشکلاتم رفع میکنن 😀

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
    [/QUOTE]
    نه اینکه مایکرو تا حالا هر چی استودیو گرفته مشکلاتشون رو رفع کرده. اینم رفع میکنه:D

  5. [QUOTE=”Dreadlord, post: 4913856, member: 20450″]حالا اگه خیلی وضعیت مالیشون خراب شد، مایکرو میتونه بیارتشون زیر بال و پر خودش ها…:-“:D[/QUOTE]واقعا از لحاظ داستان نویسی و لول دیزاین خیلی خوبن اگه ملحق شن به مایکرو باقی مشکلاتم رفع میکنن :دی

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk

  6. [QUOTE=”Bellic, post: 4913739, member: 95607″]
    عجب افتضاحی
    از استور پلی استیشن حذف شد
    این ماجرا تمومی نداره

    [ATTACH type=”full” alt=”187281″]187281[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    تصور کنید در اخرین روزهای 2020 گیمی منتشر شده با این حجم از هایپ و انتظار درحالی که حتی به اندازه gta san andreas محتوا نداره و از هر نظری شکسته ست و دارای ضعف.

  7. [QUOTE=”Mazi_z, post: 4913812, member: 21787″]
    wow بازی کلا از استور پلی استیشن حذف شد و سونی تمام نسخه ها رو ریفاند میکنه….واقعا عجیبه…فکر نمیکنم تا حالا هیچ بازی ای تو این سالها این موضوع براش پیش اومده باشه کامل حذف بشه از استور/ 😮

    [URL=’https://www.gsmarena.com/sony_removes_cyberpunk_2077_from_its_online_store_offers_refunds_to_existing_customers-news-46813.php’]Sony removes Cyberpunk 2077 from the PlayStation Store, offers full refunds[/URL]
    [/QUOTE]
    این جواب دندون شکن سونی به هیات مدیره cdpr بود که دیروز گفته بود ما ریفاند نمیکنیم و بعهده خود سونیه

  8. wow بازی کلا از استور پلی استیشن حذف شد و سونی تمام نسخه ها رو ریفاند میکنه….واقعا عجیبه…فکر نمیکنم تا حالا هیچ بازی ای تو این سالها این موضوع براش پیش اومده باشه کامل حذف بشه از استور/ 😮

    [URL=”https://www.gsmarena.com/sony_removes_cyberpunk_2077_from_its_online_store_offers_refunds_to_existing_customers-news-46813.php”]Sony removes Cyberpunk 2077 from the PlayStation Store, offers full refunds[/URL]

  9. [QUOTE=”SPILL, post: 4913668, member: 96017″]
    ظاهرا شما زود قضاوت کردی دوباره و طبق معمول اشتباه کردی 😀
    [/QUOTE]
    ظاهرا شما هم طبق معمول با پست های من تریگر شدید، چون اون مال اون روزه، اینم مال امروز. من فقط خبرشو گذاشتم 😀

  10. [QUOTE=”vaan 2, post: 4911400, member: 42639″]
    الان متن عذر خواهی رو کامل خوندم، باورم نمیشه ، مسئولیت هیچ کدوم از ازکاراشون رو قبول نکردن ۔۔۔۔ مشکلات بازی شاید درست بشه ۔۔۔۔ ولی اینکه اجازه ندادن روی کنسول تا قبل از انتشار نقد و واطلاع رسانی بشه ۔۔۔
    اینکه وقتی ویدئو های بازی لیک شد ، اومدن یه فوتیج فیک دادن که که بعد از پچ روز روزاول ، بازی به کیفیت ۳۰۸۰ میرسه ۔۔۔ حتی اون ویدئو خود منم گول زد ۔۔۔۔

    خلاصه جالب نیست ، ملت از کار cdp ناراحتن نه مشکلات بازی

    [ATTACH type=”full” alt=”186568″]186568[/ATTACH]

    [ATTACH type=”full” alt=”186570″]186570[/ATTACH]

    به بنظر میاد خیلی ها قانع نشدن
    [/QUOTE]
    رنگ زرد می بینم تشنج می کنم.

  11. [QUOTE=”Dreadlord, post: 4911769, member: 20450″]
    ظاهرا بلوفی بیش نبوده از طرف سونی و به کسایی که میخوان ریفاند کنن میگه صبر کنید پچ هاش بیاد بعد بازی کنید :))

    [ATTACH=full]186698[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    ظاهرا شما زود قضاوت کردی دوباره و طبق معمول اشتباه کردی 😀
    [QUOTE=”GUѦRDiAN, post: 4913622, member: 63263″]
    آپدیت مهم :

    [URL=’https://www.gematsu.com/2020/12/sony-interactive-entertainment-delists-cyberpunk-2077-from-playstation-store-launches-refunds-website’]Sony Interactive Entertainment delists Cyberpunk 2077 from PlayStation Store, launches refunds website – Gematsu[/URL]
    سونی یک وبسایت راه اندازی کرده برای ریفاند بازی علاوه بر اون بازی از PS Store هم حذف شد !
    [/QUOTE]

  12. آپدیت مهم :

    [URL=’https://www.gematsu.com/2020/12/sony-interactive-entertainment-delists-cyberpunk-2077-from-playstation-store-launches-refunds-website’]Sony Interactive Entertainment delists Cyberpunk 2077 from PlayStation Store, launches refunds website – Gematsu[/URL]
    سونی یک وبسایت راه اندازی کرده برای ریفاند بازی علاوه بر اون بازی از PS Store هم حذف شد !

  13. نمیدونم چرا کسی دقت نمیکنه این بازی از بیس روی کنسول های نسل هشت قرار بوده اجرا بشه و معرفی اون هم دقیقا روی همین نسل بوده اخه این چه توجیهی مسخره ای هست که بازی روی این کنسول ها قابل اجرا نیست باید روی نسل بعد فقط اجرا میکردن؟؟؟؟ پس عنوانی مثل ردد دد 2 با اون عظمت گرافیکی چطور اجرا میشه؟ یعنی قشنگ عذر بدتر از گناه که میگن همینه بجای اینکه اصل قضیه رو که بهینه سازی افتضاح و بدتر از اون مخفی کاری شرکت رو نقد کنیم داریم راجع به اینکه بازی ای که هشت سال زمان برده و قرار بوده روی کنسول های ps4 استاندارد و اکس باکس وان اجرا بشه با کلی و باگ و بهینه سازی بد با این توجیه که این کنسولها توان اجرای اون رو ندارن به خورد ملت دادن و هیچکس هم اعتراضی نکنه!! صحبت کنیم.. خیلی جالبه واقعا

  14. [QUOTE=”Mazi_z, post: 4912316, member: 21787″]
    ببخشید من زیاد در جریان نیستم ویدیویی هست که نشون بده تفاوت هاشون رو یعنی انقدر محسوس بوده روی ps4 معمولی با ps5?
    [/QUOTE]
    روی PS4 معمولی تقریبا غیر قابل بازیه : ) از بس فریز داره و افت فریم و حتی گاهی دستگاه ریست میشه!
    اصلا قابل بازی نیست

  15. از اول هم باید بیخیال نسخه های این نسل میشدن! یا میگفتن بازیشون فقط روی PS4 Pro و Xbox One X اجرا میشه!
    یا حداقل نسخه های نسل قبلی چند ماه عقب تر مینداختن میگفتن مشکل اینه صبر کنید …
    در کل بازیو باید میدادن یک شرکت دیگه برای نسل قبل آماده میکرد برای نسل بعد هم خودشون میشستن پاش
    ولی اینقد بازی خوب هست که آدم با همه باگ هاش میره! همین الان روی PC از دیروز تاحالا 4 بار مجبور شدم یک سری مراحل برم چون وسط مرحله یهو یه باگی میومد نمیشد ادامه داد 😐

  16. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4911935, member: 122954″]
    خیلی بد وضعیتی شده واقعا. 😀 فک کنم بعد از اینکه رسما اعلام شد ژانویه و فوریه پچ ها میان ریفاند رو قبول نمیکنن، چون قبلش چندین نفر گزارش دادن که تونستن پولشون رو پس بگیرن.
    [/QUOTE]
    یکی گفته مایکروسافت ریفاندش رو قبول کرده. حالا نمیدونم.

    [ATTACH type=”full” alt=”186778″]186778[/ATTACH]

  17. [QUOTE=”Dreadlord, post: 4911769, member: 20450″]
    ظاهرا بلوفی بیش نبوده از طرف سونی و به کسایی که میخوان ریفاند کنن میگه صبر کنید پچ هاش بیاد بعد بازی کنید :))

    [ATTACH type=”full” alt=”186698″]186698[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    خیلی بد وضعیتی شده واقعا. 😀 فک کنم بعد از اینکه رسما اعلام شد ژانویه و فوریه پچ ها میان ریفاند رو قبول نمیکنن، چون قبلش چندین نفر گزارش دادن که تونستن پولشون رو پس بگیرن.

  18. [QUOTE=”Mahdi_MM, post: 4911872, member: 98274″]
    دوستان مثل اینکه یادتون رفته فشار عرضه زود هنکام از طرف خود پلیر ها بود [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/cyberpunk-2077-developer-asks-people-to-stop-sending-death-threats/’]توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 از مردم می‌خواهد ارسال پیام‌های تهدید به مرگ را متوقف کنند – بازی سنتر[/URL]
    این بازی یک بار وقفه خورد ببینید باهاش چی کار کردن. این بازی کاملا میتونست انتظار ها رو برآورده کنه و چیز دور از دسترسی نبود براش. تبلیغات واقعا برازنده اش بود ولی اینکه با فشار بازی رو تحویل دادن همه چیز رو سخت میکنه. میگید 8 سال در دست ساخت بود من میگم 10 سال هم کمه وقتی پروسه رفع مشکلات گیم حل نشه تو ساخت
    [URL=’https://www.zoomg.ir/2019/5/18/304312/cyberpunk-2077-development-cd-projekt-red/’]تصمیم مسئولین CD Projekt Red برای رفتار مناسب‌تر با کارکنان استودیو – زومجی[/URL]
    [URL=’https://www.lion.tech/games/cyberpunk-2077-crunch-cd-projekt-red-bloomberg-report/’]CD Projekt Red ساعت کار کارکنان خود را برای انتشار Cyberpunk 2077 افزایش خواهد داد | لیون تک[/URL]
    CD Projekt Red شرکتی نبود که بدقولی کنه، این مشکلات کرونا و فشاری که از بیرون داشت وارد میشد این بلا رو سر شرکت آوردن
    [/QUOTE]
    دوست عزیز همه این موارد کاملا درست و هیچکس هم از این ها حمایت نمیکنه من خودم از کسایی بودم که شدیدا منتظر این بازی بودم ولی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست مثالشم عرض کردم کلی بازیهای بزرگتر هم بودن که مدت زمان مشابه داشتن و این مشکلات و فشار هم برای اونا هم بوده چه بخوایم چه نخوایم بهینه سازی بازی خیلی بد بوده جای هیچ دفاعی نداره.

  19. دوستان مثل اینکه یادتون رفته فشار عرضه زود هنکام از طرف خود پلیر ها بود [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/cyberpunk-2077-developer-asks-people-to-stop-sending-death-threats/’]توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 از مردم می‌خواهد ارسال پیام‌های تهدید به مرگ را متوقف کنند – بازی سنتر[/URL]
    این بازی یک بار وقفه خورد ببینید باهاش چی کار کردن. این بازی کاملا میتونست انتظار ها رو برآورده کنه و چیز دور از دسترسی نبود براش. تبلیغات واقعا برازنده اش بود ولی اینکه با فشار بازی رو تحویل دادن همه چیز رو سخت میکنه. میگید 8 سال در دست ساخت بود من میگم 10 سال هم کمه وقتی پروسه رفع مشکلات گیم حل نشه تو ساخت
    [URL=’https://www.zoomg.ir/2019/5/18/304312/cyberpunk-2077-development-cd-projekt-red/’]تصمیم مسئولین CD Projekt Red برای رفتار مناسب‌تر با کارکنان استودیو – زومجی[/URL]
    [URL=’https://www.lion.tech/games/cyberpunk-2077-crunch-cd-projekt-red-bloomberg-report/’]CD Projekt Red ساعت کار کارکنان خود را برای انتشار Cyberpunk 2077 افزایش خواهد داد | لیون تک[/URL]
    CD Projekt Red شرکتی نبود که بدقولی کنه، این مشکلات کرونا و فشاری که از بیرون داشت وارد میشد این بلا رو سر شرکت آوردن

  20. واقعا قابل هضم نیست بازی ای که هشت سال زمان برده اینجوری پر از باگ و مشکلات فنی عرضه بشه و به نظرم هیچ توجیهی نداره بعضاً میشنوم که میگن بخاطر سخت افزار نسل 8 این مشکلات رو داره نمیگم بی تأثیره ولی فراموش نکنید بازی سال 2013 معرفی شده و از بیس قرار بوده روی همین کنسول ها اجرا بشه بعلاوه یه نگاه خیلی ساده به بازی های بزرگی مثل Red dead 2 و یا last of us part 2 بندازیم براحتی میشه فهمید که پولیش کردن و بهینه سازی بازی چقدر مهمه کاملا ناامید شدم حداقل از بعد فنی!

  21. یه بازی ضعیف با متا ۴۷
    در واقع بازی زبالس چون یه گیم متاش انقد پایین باش واژه زباله رو واسش به کار میبرن
    بعد واقعا اینجا هستن کسایی که از این دستاورد سی دی پراجکت دفاع کنن ؟؟؟!!!!
    برید نقدا رو بخونید فاجعس رسما
    چه جور دلشون میاد یه عده بازم بیان اینجا ماله کشی کنن ؟؟!!!!
    [ATTACH]186699[/ATTACH][ATTACH]186700[/ATTACH]

  22. الان متن عذر خواهی رو کامل خوندم، باورم نمیشه ، مسئولیت هیچ کدوم از ازکاراشون رو قبول نکردن ۔۔۔۔ مشکلات بازی شاید درست بشه ۔۔۔۔ ولی اینکه اجازه ندادن روی کنسول تا قبل از انتشار نقد و واطلاع رسانی بشه ۔۔۔
    اینکه وقتی ویدئو های بازی لیک شد ، اومدن یه فوتیج فیک دادن که که بعد از پچ روز روزاول ، بازی به کیفیت ۳۰۸۰ میرسه ۔۔۔ حتی اون ویدئو خود منم گول زد ۔۔۔۔

    خلاصه جالب نیست ، ملت از کار cdp ناراحتن نه مشکلات بازی

    [ATTACH type=”full” alt=”186568″]186568[/ATTACH]

    [ATTACH type=”full” alt=”186570″]186570[/ATTACH]

    به بنظر میاد خیلی ها قانع نشدن

  23. [QUOTE=”Journey, post: 4911241, member: 46270″]
    عذر خواهی درد گیمر هایی که سال ها صبر کردن دوا نمیکنه . باید یه قدم بلندتر برداره
    [/QUOTE]
    گفتم که حداقل ، اگه قبول نکنن کارشون نادرست بوده ، اوضاع اصلا جالب جالب نمیشه۔۔۔

  24. [QUOTE=”? ? ? ? ? ?, post: 4911301, member: 57813″]
    خوب بالاخره به صورت رسمی اومدن عذر خواهی کردن . ای کاش اینا که اینقدر تو زمینه عذر خواهی کردن سریع عمل میکنن و مسئولیت اشتباهاتشون رو قبول میکنن یکمم رو اون مدیریتشون کار کنن واقعا تا کی میخوان همینجوری عذر خواهی کنند ؟ به هر حال کاریه که دیگه شده دارندگان نسخه کنسولی بسته به پلتفرمشون میتونن بازی رو کامل ریفاند کنند حداقل اینش به نفع مشتری ها شد . همینکه که CDPR بفهمه چه اشتباهی کرده مهم ـه . براشون قشنگ درس میشه که دیگه چنین اشتباهاتی نکن

    پ.ن : یوبی بعد AC Unity اومد عذر خواهی کرد و از اون به بعد یـ تغییر اساسی تو زمینه مارکتینگش داد . دیگه نه خبری از اون دمو های اسکریپت شده بود نه خبری از لانچ های افتضاحی مثل Unity (به استثنای Ghost Recon آخری که دوباره باعث شد یوبی یـ فکری به حال بازیاش بکنه و اکثر پروژه هاش رو تاخیر بزنه)
    [/QUOTE]
    اخه ببین شما توقعت خیلی زیاده مدیر این استودیو هم جوونه نمیشه از یک استددیو نو پا که بعد Witcher 3 بیشتر ثر زبونها افتادن شما توقع داری مثل راکستاد پخته عمل کنند بلاخره اینا تحت فشار بودن برای این بازی و اینهمه سال باید بحث کرونا و دورکاری و پروژه سنگین و تعداد نفراتم در نظر گرفت من یادمه سر RDR2 در مراحل اخرش نزدیک ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر داشتن کار میکردن تا بازی بدون مشکل برسونند اینجا با ۶۰۰ نفر یک پروژه سنگین OW نمیشه بگی اینا چرا با تجربه عمل نکردن اینا هنوز نوپا حساب میشن.

  25. [QUOTE=”vaan 2, post: 4911215, member: 42639″]
    واکنش cdp تا الان چی بوده ؟

    حداقل انتظاری که که ازش میره بیاد عذر خواهی کنه ۔۔۔
    [/QUOTE]
    بله گفته غلط کردیم .‌‌.. واکنشی نداره دیگه دارن بلاخره کارسون میکنن با پچ های مختلف بازی بالانس کنند فعلا که pc بازها دارن لذتش میبرند و جو خیلی دو گانه هست اونجوری هم که عکر میکنی نیست همه اعلام انزجار و تنفر کنند

  26. خوب بالاخره به صورت رسمی اومدن عذر خواهی کردن . ای کاش اینا که اینقدر تو زمینه عذر خواهی کردن سریع عمل میکنن و مسئولیت اشتباهاتشون رو قبول میکنن یکمم رو اون مدیریتشون کار کنن واقعا تا کی میخوان همینجوری عذر خواهی کنند ؟ به هر حال کاریه که دیگه شده دارندگان نسخه کنسولی بسته به پلتفرمشون میتونن بازی رو کامل ریفاند کنند حداقل اینش به نفع مشتری ها شد . همینکه که CDPR بفهمه چه اشتباهی کرده مهم ـه . براشون قشنگ درس میشه که دیگه چنین اشتباهاتی نکن

    پ.ن : یوبی بعد AC Unity اومد عذر خواهی کرد و از اون به بعد یـ تغییر اساسی تو زمینه مارکتینگش داد . دیگه نه خبری از اون دمو های اسکریپت شده بود نه خبری از لانچ های افتضاحی مثل Unity (به استثنای Ghost Recon آخری که دوباره باعث شد یوبی یـ فکری به حال بازیاش بکنه و اکثر پروژه هاش رو تاخیر بزنه)

  27. بازی 8 میلیون فقط پیش فروش داشته. 8 میلیون پیش فروش شوخی نیست. نمیشه راحت از کنارش رد شد. ساده لوحانس منتظر ورشکستگی cdpr باشیم.
    اینم در نظر بگیرید خیلی ها منتظر آپدیت های بعدی هستن تا بازی رو بخرن. خیلی ها دنبال آپدیت کردن دیوایس هاشون هستن و…. تازه احتمال اینکه یه سری از اونایی که ریفاند کردن در آینده دوباره بازی رو بخرن هم هست:D
    مشکلات سایبرپانک مثل no mans sky نیست که چیزی نشون دادن با چیزی که تحویل دادن کاملن متفاوت بود. باگ رو همیشه میشه با آپدیت درست کرد. مخصوصن رزومه cdpr که نشون دهنده اینه که با جون و دل بازیشون رو ساپورت میکنن. با یه تعداد ریفاند هم قرار نیست نسخش پیچیده شه. همین الان تو همین فروم خیلی ها بازی رو تجربه کردن و دارن ازش لذت میبرن. این همه نقد مثبت داره چه از طرف منتقدین چه از طرف یوزرها. حالا شما برید شمع روشن کنید تا در cdpr تخته شه.:))

  28. cdpr اطلاعیه داده ([URL=’https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1338390123373801472′]متن[/URL]) که تمام افرادی که دیجیتالی خرید کردن (psn و xbox) میتونن ریفاند کنن و افرادی هم که نسخه فیزیکی خریدن میتونن به همون فروشگاه بازی رو پس بدن

    به همین راحتی یه شرکت خودشو نابود میکنه

    اینا که میدونستن محصولشون اینه نباید با چنین حجم وسیع و عجیبی تبلیغات میکردن

  29. خدایش میدونم چه حسی دارن من دقیق اواخر سال 2015 بازی darksouls 3 رو با چه ذوقی پیش خرید کردم حالا اگر بازی DS3 اونی که میخواستم نمیشد…!!! روانی میشدم..!!! البته خوبه ریفاند کنن بزودی -35% میخوره میتونن بخرن:D دقیق مثل Watch dogs legion :D:D یا AC valhala :D:Dبه نظرم می ارزه:D
    البته این فرهنگ رو اگر باب کنن تو دنیای بازی خیلی از شرکتها حساب کار دستشون میاد..!!! من با این کار خیلی خیلی موافقم..!!!!

  30. [QUOTE=”Z-fan, post: 4911117, member: 97953″]
    ولی عجیبه مگه بازی به این گندگی نباید از Quality Testing سونی حداقل “یه دور” رد شه؟
    شایدم این جوری نیست ساز و کارشون
    در کل نمیدونم. همین که میذارن برگشت بخوره خریدت و پولت رو پس بگیری به نظرم حرکت به شدت خوب و به جایی تو این موقعیته
    [/QUOTE]
    منم نمیدونم قضیشون چطوریه، اما امروز فهمیدم به قدری پیچیده هست که خود دولوپرها هم سرش اختلاف نظر دارن. 😐

    تو ارا، یکی از Devها اینطوری میگفت:
    [QUOTE]I’ll never understand how this game made it past Sony and MS certification. What a fucking joke. I’ve seen titles denied release for much less than this. [/QUOTE]
    اما یکی دیگه از Devها نظرش کاملا برعکس بود:
    [QUOTE]
    A lot of people here have severe misconceptions about certification testing. Don’t put this on first party, they handle an insane amounts of games and updates in parallel, and performance and stability issues lie with the devs / publisher, not first party.

    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]Cert is generally not very concerned about gameplay issues. Cert instead focuses on whether proper entitlements are granted if a player purchases something,[/COLOR] all experiences offered by a game are playable, any integrations with first party services and user flows work correctly, no references are present for competing platforms, and similar. [COLOR=rgb(184, 49, 47)]Cert can in no possible way handle gameplay related issues (including stability and performance).[/COLOR] They can call them out to the devs / publisher and notify them that these issues are present, but they won’t fail cert.
    [/QUOTE]
    پ.ن: منظور از Cert همون سرتیفیکیشن یا جواز هست…

  31. [ATTACH type=”full” alt=”186467″]186467[/ATTACH]

    هعییییی
    حداقل سونی سریع دست به کار شد
    ولی عجیبه مگه بازی به این گندگی نباید از Quality Testing سونی حداقل “یه دور” رد شه؟
    شایدم این جوری نیست ساز و کارشون
    در کل نمیدونم. همین که میذارن برگشت بخوره خریدت و پولت رو پس بگیری به نظرم حرکت به شدت خوب و به جایی تو این موقعیته

  32. به شخصه از این حرکت استقبال میکنم نه واسه اینکه با CDPR لج پیدا کردم نه ، برا اینکه CDPR براش درس بشه دفعه دیگه تو همچین وضعیتی بازیش رو منتشر نکنه . یکم آدم بشه تو زمینه مدیریتی بهتر عمل کنه . فروش بازی با افت شدیدی رو به رو میشه تا دفعه دیگه یاد بگیره درست مدیریت وقت کنه .
    پ.ن : بعضی وقتا از بازی میزنم بیرون و فقط افسوس میخورم . چرا باید جوری بشه که در حد Anthem و F76 بازی پایین اورده بشه ! چنین دنیای وسیعی باید قربانی چنین حاشیه هایی بشه !! واسه همین میگم CDPR الان حساب کار دستش بیاد خیلی بهتره تا بخواد راحت از کنار چنین مسئله ای رد بشه و دوباره تکرارش کنه

  33. [QUOTE]سونی به‌دنبال صدور یک شکایت‌نامه بیزنسی برای CD Projekt Red است [/QUOTE]
    :Cheesygrin:
    [URL=’https://uupload.ir/view/f7ml_eisjzunvoayb5wi.jpg’][IMG alt=”f7ml_eisjzunvoayb5wi.jpg”]https://uupload.ir/index.php?module=thumbnail&file=f7ml_eisjzunvoayb5wi.jpg[/IMG][/URL]

    [TABLE]
    [TR]
    [TD][/TD]

    [TD][/TD]

    [TD][/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD][/TD]

    [TD][/TD]

    [TD][/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD][/TD]

    [TD][/TD]

    [TD][/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD][/TD]

    [TD][/TD]

    [TD][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا