اخبار بازیپلی استیشن 5

گزارش: نمایش بازی‌های کنسول PS5 در هفته آینده

طبق گزارشی که امروز وب‌سایت بلومبرگ منتشر کرده، شرکت Sony در نظر دارد تا در هفته آینده بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را به نمایش در بیاورد.

کنترلر DualSence

طبق گفته بلومبرگ، این رویداد همان‌طور که انتظار می‌رفت به‌دلیل گسترش ویروس کووید-19 به‌صورت تماما دیجیتالی برگزار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد تاریخی که سونی برای برگزاری رویداد خود در نظر گرفته، سوم جون باشد اما ممکن است تغییراتی در زمان‌بندی برنامه این کمپانی ژاپنی به وجود بیاید.

رویداد مورد نظر شامل نمایش بازی‌های نسل بعدی خواهد بود، اما به گفته آقای جیسون شرایر از وب‌سایت بلومبرگ، احتمالا جزئیات کامل کنسول PS5 در اولین رویداد سونی مشخص نمی‌شود. همچنین سونی رویدادهای دیگری را نیز با محوریت کنسول نسل نهمی خود در نظر دارد که قصد دارد در هفته‌ها و ماه‌های آینده برگزار کند.

اطلاعات مذکور از طرف منابع بلومبرگ لو رفته و تاکنون شرکت سونی در این خصوص به‌طور رسمی چیزی را اعلام نکرده‌است. طرفداران مدت زیادیست که منتظرند تا عناوین هنگام عرضه PS5 و همچنین بازی‌های در دست ساخت برای سال‌های آینده این کنسول را ببیند، چرا که بر خلاف مایکروسافت، سونی تاکنون اطلاعات خاصی را از بازی‌های نسل بعدی خود منتشر نکرده و رویداد احتمالی هفته بعد، اولین نمایش با محوریت بازی‌های نسل بعدی است که سونی قصد دارد آن را برگزار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا