اخبار بازی

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PC عرضه میشود

 

سونی نسخه رایانه شخصی بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را معرفی کرد. استودیو Nixxes با همکاری سازنده اصلی بازی، استودیو Sucker Punch Productions، این بازی را برای  pc توسعه داده‌اند، که در تاریخ 16 می از طریق Steam و فروشگاه Epic Games منتشر خواهد شد.

این بازی ماجراجویی جهان باز که در ژوئیه 2020 برای PS4 منتشر شد، در زمان حمله مغول به ژاپن در سال 1274 روایت می شود. بازیکنان نقش جین ساکای، یک جنگجوی سامورایی را بازی می‌کنند که ماجراجویی‌اش برگرفته از تاریخ ژاپن و سنت‌های سینمای سامورایی است.

بازی یک محتوای جدید مستقل که در حالت چندنفره آنلاین به نام Legends را در سال 2021 دریافت کرد. نسخه Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PS4 و PS5 در آگوست 2021 منتشر شد. این نسخه داستان جزیره Iki را به بازی اضافه کرد که در آن جین در حال سفر به مکان جدیدی برای مبارزه با قبیله مغول است.

نسخه PC بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut شامل بازی اصلی، بسته الحاقیه جزیره Iki و حالت Legends خواهد بود.

در سال گذشته، تیم Nixxes سخت کار کرده است تا فناوری موتور داخلی Sucker Punch را به رایانه شخصی بیاورد و ویژگی‌های رایانه شخصی مانند  انواع تنظیمات گرافیکی و کنترل‌های قابل تنظیم ماوس و صفحه‌کلید را پشتیبانی کند. همچنین با پشتیبانی از مانیتور فوق عریض، می‌توان از زمین‌های وسیع و مکان‌های دیدنی باستانی با میدان دید سینمایی دیدن کرد. Ghost of Tsushima Director’s Cut روی کامپیوتر کاملاً برای رزولوشن‌های ۲۱:۹ و ۳۲:۹ بهینه‌سازی شده است و حتی از رزولوشن ۴۸:۹ برای تنظیمات مانیتور سه‌گانه نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی در رایانه شخصی از جدیدترین فناوری‌های افزایش عملکرد مانند NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3 و Intel XeSS پشتیبانی میکند. بازی روی رایانه شخصی همچنین پشتیبانی گسترده ای از کنترلر ارائه می دهد. بازیکنان میتوانند برای تجربه ای فراگیرتر، از یک کنترلر PlayStation DualSense با بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی استفاده کنند. 

به گفته ساکر پانچ، Ghost of Tsushima تا جولای 2022، 9.73 میلیون نسخه فروخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا