اخبار بازی

سونی: در عرضه شدن Death Stranding برای سرویس PC Game Pass دخالتی نداشتیم

یکی از سخن‌گویان شرکت Sony تأیید کرده که این شرکت در عرضه شدن بازی Death Stranding بر روی سرویس PC Game Pass، هیچ نقشی نداشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death Stranding

روز گذشته پس از اشارات فراوان، مایکروسافت به‌طور رسمی اعلام کرد که عنوان دث استرندینگ از همین هفته (سه‌شنبه، 1 شهریور) در دسترس مشترکان سرویس گیم پس بر روی رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. این در حالی است که سونی مالک IP دث استرندینگ محسوب می‌شود، اما نسخه PC بازی توسط شرکت ایتالیایی 505 گیمز منتشر شده است.

اکنون یکی از سخن‌گویان سونی با انتشار بیانیه کوتاهی از طریق وب‌سایت Pushsquare، این موضوع را یادآوری کرده و در مورد اضافه شدن بازی به سرویس PC Game Pass گفته: «مسائل مربوط به نسخه PC بازی Death Stranding توسط استودیوی Kojima Productions و 505 گیمز مدیریت می‌شود. مجموعه سرگرمی تعاملی سونی (SIE) در روند بسته شدن این قرارداد هیچ نقشی ندارد.»

البته باید اشاره کرد که پیش از این نیز در شرایطی خاص، شاهد عرضه شدن دیگر محصولات استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن بر روی گیم پس بوده‌ایم. دو نسخه اخیر سری بازی بیسبال MLB The Show به‌صورت مولتی پلفترم منتشر شده بودند و در حالی که سونی کنترلی بر روی نشر ورژن‌های ایکس باکس نداشت، این عناوین از روز انتشار بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا