اخبار بازی

قطع فروش کد بازی‌ها به خرده‌ فروشی‌ها توسط شرکت سونی

شرکت سونی

شرکت سونی فروش کد دیجیتالی بازی‌ها از طریق خرده فروشی‌ها را از اول آوریل 2019 قطع می‌کند. هرچند شما همچنان بدون نیاز به کارت‌های اعتباری و تنها از طریق گیفت کارت می‌توانید از فروشگاه پلی‌استیشن یا همان PlayStation Store خرید کنید.

به گزارش یکی از سخنگویان شرکت سونی: «کمپانی ما با شروع ماه آوریل از برنامه‌ی فروش عناوین به صورت دیجیتالی از طریق خرده فروشی‌ها پشتیبانی نخواهد کرد. این تصمیم برای اهداف تجاری گرفته شده است. لازم به ذکر است کد محتوای قابل دانلود، افزونه‌ها، خرید ارزهای دیجیتالی مربوط به عناوین مختلف و سیزن پس‌ها کماکان از خرده فروشی‌ها ممکن خواهد بود.»

بنابر این شما همچنان می‌توانید برخی از محتوای بازی‌ مورد نظر خود را از خرده فروشی‌هایی همچون GameStop خریداری کنید اما خرید نسخه کامل بازی‌ها تنها از طریق خود سونی ممکن خواهد بود. از آن‌جایی که فروش گیفت کارت‌ها منع نشده، می‌توانید همچنان حساب اکانت خود را با استفاده از این کارت‌ها شارژ کنید. اما از آن‌جایی که در شبکه PSN قابلیت گیفت کردن وجود ندارد، این قضیه کار را برای افرادی که قصد هدیه دادن بازی به دوستان خود را دارند سخت می‌کند.

هرچند گفتنیست که سونی طی روز گذشته اختراع جدیدی را ثبت نموده که بر اساس آن، امکان گیفت کردن یا به عبارتی هدیه دادن بازی‌ها از طریق پلی‌استیشن نتورک ممکن می‌شود. هنوز هیچ اعلامیه و یا تاییدیه رسمی درباره این موضوع منتشر نشده اما ممکن است تمامی این تغییرات در جهت معرفی PlayStation 5 صورت گرفته باشد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا